کاروان راهیان نور دانشجویان میانه راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، دکتر جلیل اجلی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی میانه در سخنان خود گفت:اگر نسل دیروز ما قلم ها را بر زمین گذاشتند و برای دفاع از کیان مملکت, اصلی ترین سرمایه خود را در طبق اخلاص گذاشتند و تقدیم این نظام و این انقلاب کردند امروز نیز نسل جدید ما باید آن فداکاری ها را قدر نهند و در شناخت رشادت آنها تلاش کند.


وی افزود: اگر رسالت دیروز دانشجویان ما در جبهه سخت و حضور در پشت سنگرهای نبرد بود امروز دانشجویان ما در جبهه نرم با دشمن بجنگند. راهیان نور تداوم خط سرخ شهادت و ایثار برای برپایی عدالت اسلامی و پرچم اسلام ناب محمدی است.


اجلی تاکید کرد: در این راستا شما وظیفه سنگینی پس از بازگشت از مناطق عملیاتی دارید، چرا که شما با حضور در آن مناطق با شهدا آشنا شده‌اید و می‌توانید به خوبی سفیران جهاد فرهنگی در دانشگاه به ویژه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشید.


سرگرد پاسدار یوسف روحی مسئول بازرسی سپاه ناحیه میانه در مورد فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: آنچه باعث بقای اسلام و نظام اسلامی است فرهنگ ایثار و شهادت است و این فرهنگ برگرفته از فرهنگ عاشورا بوده که ما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: جامعه امروز نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است که در این زمینه همه دست اندرکاران وظیفه مهمی را بر عهده دارند.


 تعداد ۴۰ نفر از دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

 

 

IMG_7642 IMG_7650 IMG_7683 IMG_7703 IMG_7766

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *