فرماندار ویژه میانه بر ضرورت تسریع در روند ساماندهی مزار شهدای زینبیه و ثارالله تاکید کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حمید شکری در دیدار با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان میانه با بیان اینکه رشادت، ایثارو ازخودگذشتگی جوانان ایران در صحنه های هشت سال دفاع مقدس، مایه افتخار و مباهات ملت و نظام اسلامی ایران است افزود: تنها با قدم گذاشتن در راه مقدس شهدا می توانیم در قبال خون آنها ادای دین کنیم.

وی از رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خواست تا تمامی امتیازات و قوانینی که برای قشر شهدا ، جانبازان و ایثارگران در نظر گرفته شده را با جدیت پیگیری کرده و اعمال نمایند تا حقی از کسی ضایع نشود.

شکری با تاکید بر این موضوع که : شهدا، ایثارگران، جانبازان و خانواده های معظم آنها صاحبان اصلی انقلاب هستند افزود: بسترسازی مناسب برای ارائه خدمات هرچه بیشتر به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران از جمله ایجاد اشتغال برای فرزندان این خانواده ها از وظایف همه ما مسوولین در قبال رشادت و از خودگذشتگی و فرصتهایی است که به خاطر حضور در جبهه های نبرد از دست دادند.

فرماندار ویژه میانه با اذعان بر اینکه آرامش کنونی جامعه ایران مدیون خون پاک شهدا و رشادتهای رزمندگان جان برکف نظام است افزود: بهترین معامله را شهدا با خدا انجام داده و انقلاب و نظام ما را بیمه نمودند و اکنون وظیفه ماست تا برای حل مشکلات ایثارگران و جانبازان و خانواده های شهدا از جمله اشتغالزایی قدمهای اساسی برداریم که در این خصوص با توجه به ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرستان اولویت اول خود را اشتغال فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران قرار داده ایم.

وی  با بیان آمادگی ادارات و نهادهای شهرستان در خدمات رسانی به خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان شهرستان، خواستار برخورد مناسب مسئولین و کارکنان ادارات با این خانواده های معظم شده بر پیگیری و رفع مشکلات آنها تاکید کرد.

شکری به فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه نگذارید خانواده های شهدا و ایثارگران در پیچ و خم زندگی گرفتار شوند تاکید کرده افزود: ارائه خدمات و امکانات پیش بینی شده قانونی برای خانواده های شهدا و ایثارگران بدون کم و کاست از وظایف همه مسئولین است.

رییس بنیاد شهید میانه در این جلسه با ارائه عملکرد یکساله این اداره از پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه ساماندهی مزار شهدای زینبیه و ثارالله خبرداده افزود: تاکنون برای این پروژه  که در سال ۹۳ کلنگ زنی شده ۶۰۰ میلیون ریال با مشارکت شهرداری و بنیاد شهید هزینه شده و برای ادامه بازسازی نیازمند ۱ میلیارد ریال هستیم که تا پایان خرداد سال ۹۵ شاهد اتمام طرح خواهیم بود.

علی حاتمی مساله اشتغال را مهمترین دغدغه خانواده های معظم شهدا، جانبازاان و ایثارگران عنوان نموده از مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان خواست تا در بحث استخدام از جذب فرزندان این خانواده ها غفلت نکرده و تسهیلات و تمهیدات ویژه ای را برای این عزیزان در نظر بگیرند.

گفتنی است شهرستان میانه با بیش از ۱۸۰ هزار نفر جمعیت در جنوب شرقی استان آذربایجان شرقی واقع شده و ۷۴۲ شهید تقدیم انقلاب و نظام نموده  و ۱۵۶۳ نفر جانباز، آزاده و ایثارگر دارد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *