شهردار و مسئول حراست شهرداری آچاچی منصوب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، در آیین معارفه شهردار آچاچی، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار ویژه شهرستان میانه از شهردار جدید آچاچی خواست تا با تعامل و همکاری همکاران شهرداری و اعضای شورای اسلامی آچاچی در راستای تکریم هرچه بیشتر ارباب رجوع و حل مشکلات مردم قدم برداشته و برای ساختن شهری ایده آل تلاش کند.

مهدی مشایخی بر لزوم مشارکت مردم به لحاظ محدودیت اعتبارات دولتیدر اجرای پروژه ها تاکید کرده افزود: تامین برخی از اعتبارات شهرداری از طریق عوارض تامین می شود که در این خصوص انتظار می رود مردم به نحو احسن شهرداری را همراهی کنند زیرا همه درآمدهای شهرداری صرف پروژه های عمرانی می گردد.

وی اظهارکرد: با توجه به موقعیت استراتژیکی آچاچی که ورودی استان به شهرستان بوده و بعنوان دروازه آذربایجان شناخته می شود از شهردار انتظار می رود تا با توجه به فرارسیدن سال نو، نسبت به آماده سازی بیش از پیش این شهر برای استقبال از مسافرین نوروزی اقدامات لازم را بعمل آورد.

مشایخی از زحمات آقایان رجبی و اسلامی در سمت سرپرستان شهرداری تقدیر کرده و برای مهدی رزاقی در سمت شهردار آچاچی و بهنام صفایی در سمت مسئول حراست آرزوی توفیق کرد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *