همایش بزرگ اقتصاد مقاومتی در شهرستان میانه برگزار شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، سرهنگ قائمی مسئول بسیج سازندگی استان آذربایجان شرقی روز چهارشنبه ۵ اسفند در جمع بسیجیان و فعالین اقتصاد مقاومتی و تولیدکنندگان شهرستان میانه با بیان این موضوع که کم کاری های صورت گرفته در حوزه اقتصاد مقاومتی و بی توجهی به راه کارهای نجات بخش از جمله بیانات مقام معظم رهبری (مد) در بحث اقتصاد مقاومتی، باعث کند شدن روند رشد و توسعه اقتصادی کشور شده است، افزود: رکود و بیکاری بزرگترین مشکل پیش رو اقتصاد کشور است.

سرهنگ قائمی با اشاره به اینکه سیاست های دولتمردان در چند ساال اخیر باعث تشدید رکود و افزایش آمار بیکاری در جامعه شده است، اظهار داشت: متاسفانه نگاه و عملکرد مسوولان بعد از برجام درون گرا نبوده و ظرفیت های داخلی سرکوب شده است.

وی افزود: اقتصاد باید مردمی و از سوی آنان اجرایی شود و دولت ها باید در این میان نقش مکمل را ایفا کنند.

مسوول بسیج سازندگی استان بر ضرورت توسعه اقتصاد روستایی به علت بالارفتن آمار مهاجرت روستا نشینان تاکید کرد و افرود: توسعه و استفاده از ظرفیت های و پتانسیل روستایی از جمله اهداف و برنامه های سال ۹۵ خواهد بود.

سرهنگ قائمی از راه اندازی و حمایت از ۶ هزار کارگاه تولیدی در قالب طرح های بسیج سازندگی و اقتصاد مقومتی در طول سه سال گذشته درسطح استان آذربایجان شرقی خبر داد.

وی همچنین میزان اعتبارات جذب شده سال ۹۴ در قالب تسهیلات اقتصاد مقاومتی در سطح استان را ۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

سرهنگ قائمی کل اعتبارات طرح های بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی در شهرستان میانه در سال جاری را ۲ میلیارد تومان در قالب ۱۵۵ طرح عنوان کرد.

وی در این سفر ضمن بازدید از چند طرح اقتصاد مقاومتی و کارگاهای تولیدی، دو طرح بسیج سازندگی شامل خانه محروم شهر آچاچی و پایگاه مقاومت روستای قویجاق را به ارزش کل ۵۵ میلیون تومان افتتاح کرد.

 

 

Capture

Capture1

Capture2

Capture3

Capture4

Capture5

Capture6

Capture7

Capture8

Capture9

Capture10

Capture11

Capture12

Capture13

Capture14

Capture15

Capture16

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *