بی‌تفاوتی و انفعال سمی مهلک برای کشور است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا به نقل از فارس ،سردار غلام عسگر کریمیان صبح امروز در جمع فرماندهان حوزه‌های مقاومت شهرستان سراب اظهار کرد: پاسداران باید خود را با سلاح معنویت،ایمان و بصیرت مسلح کنند تا بتوانند در جامعه جریان‌ساز باشند.

این مقام عالی سپاه در استان با بیان اینکه تزریق روح بی‌تفاوتی و انفعال در مسائل مختلف جامعه سم مهلکی برای جامعه پاسداران کشور است، افزود: یک پاسدار و سپاهی نمی‌تواند و نباید در برابر مسائل روز کشور بی‌تفاوت باشد.

کریمیان روحیه جهادی را موجب روان شدن کارها و تعالی و پیشرفت عنوان کرد و گفت: ابتدا باید روحیه جهادی را درک و سپس در زمینه عملیاتی کردن آن اقدام کرد.

کریمیان با اشاره به معنویت دوران هشت سال دفاع مقدس در بین رزمندگان اسلام راه پیروزی را در اطاعت کامل از ولی فقیه عنوان و خاطرنشان کرد: ما باید به تعمیق معنویت، تزکیه نفس و همچنین گسترش بصیرت و آگاهی بیشتر توجه کرده و سرباز واقعی امام زمان(عج) باشیم.

وی تاکید کرد: امروز ما در جنگی سخت‌تر از جنگ 8 سال دفاع مقدس هستیم، با این تفاوت که شکل خاکریز تغییر کرده ولی پا برجاست اما باید خود را در جبهه بدانیم که نیازمند روحیه معنویت و جهادی و لازمه تقویت است.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به وجود نعمت ولایت در جامعه یادآور شد: آنچه که موجب وحدت و همدلی و هدایت کارها به سمت قرب الهی می‌شود همانا تمسک به ریسمان ولایت است.

در آئینی دیگر با حضور فرماندهان بسیج سراب از یادگاران و پیشکسوتان جبهه و جنگ تجلیل شد در این برنامه از رضا سلامی، مجتبی اسماعیلی و یوسف شکاری تجلیل به عمل آمد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *