متقاضیان تسهیلات برق خورشیدی به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا به نقل از فارس ، افشین روشن‌میلانی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تعداد 21 دفتر پیشخوان دولت در شهرستان‌های تبریز، اسکو، آذرشهر و شهرهای باسمنج، سهند، ایلخچی، خسروشاه، گوگان و ممقان مشغول ثبت‌نام از متقاضیان سیستم‌های تولید برق خورشیدی هستند که طی یک دوره آموزشی کوتاه‌مدت برای این کار آماده شده‌اند.

وی، خواستار عدم مراجعه حضوری مشترکان برق تبریز به ادارات برق شد و خاطرنشان کرد: قبل از هر اقدام لازم است تا متقاضیان شرایط و مدارک ثبت نام را که در پورتال اینترنتی شرکت به آدرسwww.toztab.ir درج شده است، به دقت مطالعه کنند تا در کمترین زمان ممکن بتوانند مراحل ثبت‌نام را طی کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با تأکید بر اینکه اولویت واگذاری براساس تکمیل ثبت‌نام و زمان واریز وجه توسط مشترک متقاضی است، اضافه کرد: اصل و کپی کارت ملی، شناسنامه و سند مالکیت به نام مشترک متقاضی، اصل و کپی پایان کار، پروانه ساخت، صورت مجلس تفکیکی ساختمان، اصل و کپی فیش برق به نام مشترک و در صورت مشاع بودن محل نصب، رضایتنامه محضری، از مدارک اولیه ثبت نام است.

روشن میلانی با اشاره به اینکه عمر ساختمان‌های مشترکین متقاضی نباید بیش از 10 سال باشد، تشریح کرد: تحمل بار ناشی از نصب سامانه فتوولتائیک بر روی پشت بام، قابلیت نصب تجهیزات خورشیدی، آفتاب‌گیری و عدم وجود سایه و در صورت مشاع بودن، رضایتنامه ارائه شده، شرایط تأیید محل نصب تجهیزات است.

وی در پایان بیان داشت: پس از اخذ مدارک و تأیید محل نصب، پیمانکار مورد تأیید نسبت به نصب و راه‌اندازی سیستم تولید برق خورشیدی اقدام خواهد کرد.

گفتنی است؛ آخرین مهلت ثبت‌نام تجهیزات برق خورشیدی 30 آذرماه و میزان تسهیلات ارائه شده حداکثر 50 درصد است و هزینه‌ آن 50 میلیون ریال و سیستم تخصیص‌یافته تا سقف یک کیلووات برای هر مشترک خواهد بود.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *