بازنگری در ساختار تشکیلاتی شهرداری تبریز برای تحقق عملی شاخص‌های اقتصادمقاومتی

به گزارش میانا، فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی اظهار داشت: براساس بند ۱۰ سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و با در نظر داشتن ابلاغ ضوابط تشکیلاتی جدید شهرداری‌ها از طرف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، بازنگری ساختار تشکیلاتی شهرداری تبریز، مناطق و سازمان‌های تابعه براساس سیاست‌های ابلاغی انجام می‌گیرد.

وی چابک‌سازی بدنه شهرداری و بهره‌گیری ایده‌آل از نیروی انسانی و منابع مالی را از دستاوردهای مهم بازنگری ساختار تشکیلاتی شهرداری تبریز خواند.

نجفی با اشاره به پشتوانه‌های مطالعاتی این بازنگری اظهار داشت: در این زمینه، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری، با استفاده از نظرات مدیران مجرب شهرداری و کارشناسان مرتبط اقدام به تشکیل کمیته بازنگری ساختار کرده و با برگزاری جلسات متعدد، براساس مطالعات کارشناسی و استفاده از نظرات کمیته‌های مربوطه در حال بازنگری ساختار تشکیلاتی شهرداری تبریز است.

وی با اشاره به اینکه این بازنگری، یک حرکت هماهنگ در کلانشهرهای کشور است، خاطرنشان کرد: موضوع بازنگری و بهبود ساختار شهرداری‌ها در نشست‌های کمیسیون‌های معاونت برنامه‌ریزی و توسعه کلانشهرهای کشور نیز با حضور مسئولان و کارشناسان این معاونت در حال اجراست.

شهردار تبریز، مهم‌ترین سیاست‌ها و شاخص‌های مورد توجه در زمینه بازنگری ساختار تشکیلاتی را چابک‌سازی سازمان، متناسب‌سازی و منطقی‌سازی تشکیلات اداری، حذف تصدی‌گری، برون‌سپاری فعالیت‌ها، ادغام واحدهای موازی با توجه به ضوابط تشکیلاتی شهرداری‌ها و نهایتاً تحقق اهداف سیاست اقتصادمقاومتی عنوان کرد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *