جشنواره غذاهای سنتی و ایرانی در میانه برگزارشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، در آیین افتتاح جشنواره، معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان میانه با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: گرامیداشت ایام الله دهه  مبارک فجر بخاطراین است که این انقلاب به راحتی بدست نیامده و گرامیداشت دهه فجر یاد آوری رشادتها، شجاعت ها، فداکاریها و ایثارگرهای شهدای معظم انقلاب و جانبازان و آزادگان سرافراز ایران است.  

وی در ادامه افزود:  ما وظیفه داریم چه در کسوت دانش آموزی و چه در کسوت مسئولین شهرستان دستاوردهای انقلاب را حفظ کرده، درانتقال ارزشها و در حفظ و نگهداری آن بکوشیم.

مشایخی اثبات اقتدار، عزت ایران اسلامی در آن سوی مرزها را از دستاوردهای انقلاب عنوان کرده، با اشاره به نعمت ولایت و رهبری در انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد : برای قدردانی از این نعمت  باید پشتیبان ولایت فقیه و حافظ تمامی دستاورهای حاصل از انقلاب  باشیم تا خدشه دار نشود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان میانه، به انتخابات اشاره کره د و افزود : شما دانش آموزان بعنوان  قشر آگاه جامعه می توانید برای حضور و مشارکت حداکثری مردم  در انتخابات قدم های اساسی بردارید.

شرکت کنندگان با انواع سالاد و پیش غذا، انواع ترشیجات و مربا، انواع آش و سوپ و انواع غذا های ایرانی و سنتی دراین جشنواره  شرکت کرده بودند که بعد از داوری  جشنواره از برگزیدگان با اهدای جوایزی قدر دانی شد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *