جشن انقلاب اسلامی عشایر شهرستان میانه برگزار شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، در این مراسم سید محمدحسن آل هاشم مدیرکل امور عشایر استان آذربایجان شرقی ضمن خیرمقدم گوئی به حاضرین و تبریک دهه مبارک فجر در تشریح سیمای عشایراستان گفت:۸۲ الی ۹۲ درصد زیر ساختها درمناطق عشایری به بهره برداری رسیده و امکانات آب، برق، گاز و مخابرات در اکثر قشلاقات عشایر مورد استفاده قرار میگیرد.

وی افزود: به یاری خدا و همت وتلاش دست اندکاران تا برنامه ششم به ۹۵ الی ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

آل هاشم استفاده از انرژی خورشیدی، همزمان سازی فحلی گوسفندان، تهیه شیردوش گوسفندی و توزیع نهاده های دامی توسط شرکت تعاونی های عشایری بین عشایرو برگزاری کلاسهای آموزشی و ترویجی را بخشی از ارائه خدمات این اداره کل به عشایر استان خواند و یکی از مشکلات عشایر را توزیع سهمیه آرد اعلام نمود.

مدیرکل امورعشایر استان با اشاره به دیدار مردم آذربایجانشرقی با مقام معظم رهبری، به مناسبت قیام ۲۹ بهمن تبریز و حضور کارکنان اداره کل امور عشایر استان به همراه سران و ریش سفیدان عشایر در این دیدار، حضور حداکثری مردم وعشایرغیرتمند در راهپیمائی عظیم ۲۲ بهمن و تجدید میثاق با آرمانهای معمار کبیر انقلاب اسلامی وشرکت در انتخابات ۷ اسفند ماه را بطور گسترده خواستار شد.

حمید شکری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه نیز ضمن تقدیر از عشایر حاضر، از تلاشگران در رابطه با عشایر استان در راستای ارائه خدمات به عشایرمنطقه تقدیر و تشکر نمود.

وی تولیدات عشایر را نوعی پشتوانه انقلاب در راستای اقتصاد مقاومتی خواند و خواستار بررسی بیشتر در رفع محرومیت و رفع مشکلات عشایر شد.

فرماندار همچنین خواستار حضور عشایر غیور در راهپیمائی عظیم ۲۲ بهمن و شرکت در انتخابات ۷ اسفند ماه را خواستار شد.

نمایش برپائی آلاچیق، پخت نان، تهیه دوغ و کره با مشک طبیعی، ریسندگی سنتی توسط زنان عشایر، کشتی سنتی، شلیک با اسلحه شکاری توسط عشایر و سرود خوانی گروه سرود دختران عشایر و کوچ نمادین با شتر از برنامه های این مراسم جشن انقلاب بود.

در پایان این مراسم بیانیه اداره کل امور عشایر استان بمناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرائت گردیدکه در آن حضور کارکنان اداره کل امور عشایر استان، سازمان بسیج عشایرسپاه عاشورا، اتحادیه تعاونی ها و شرکت های تابعه، معتمدین و ریش سفیدان عشایر در راه پیمائی روز ۲۲ بهمن و شرکت در انتخابات مورد تاکید قرار گرفت که با فریاد شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و الله اکبر خامنه ای رهبرخاتمه یافت.

 

 

۱

۲

۳

۴

۵

۶

۷

۸

۹

۱۰

۱۱

۱۲

۱۳

۱۴

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *