جشن گرامیداشت دهه فجر در دانشگاه پیام نور میانه برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا،  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه به بررسی جریان غربگرایی کشور و تلاش دشمن برای غربزدگی مردم ایران پرداخت و گفت: جریان انقلاب با جریان غربگرایی هیچ مناسبتی ندارد و انرژی هسته ای و اجازه مذاکره در این خصوص به منزله صدور مجوز برای حرکت غربگرایی در کشور نیست.

حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بررسی سیر تاریخی جریان غربگرایی در کشور گفت: این حرکت در آغاز توسط دولت بازرگان و بنی صدر شروع شده و در استمرار آن برخی دولتها به رشد آن کمک کرده اند و نهایتا منجر به فتنه نافرجام ۸۸ شد.

 وی افزود: جامعه به اساتید و دانشجویانی آگاه نیازمند است و اگر آنان در روشنگری جامعه درست عمل نکنند مجلس خبرگان و شورای اسلامی منفعل و غربگرایی خواهیم داشت که نتیجه آن تزلزل پایه های اسلام و انقلاب در کشور است.

 حجت الاسلام امیرنژاد با بیان اینکه بین لیبرال دموکراسی و مردمسالاری دینی هیچ تناسبی وجود ندارد، اظهار داشت: آمریکا می خواهد تفکرات اومانیستی را جایگزین جهانبینی اسلامی و الهی کند، تفکراتی که محوریت آن انسان بوده و عقل را برتر از شرع و وجدان را برتر از وحی می داندو دین را از همه عرصه های اجتماعی و سیاسی متمایز می سازد.

وی نفوذ، حمایت از عناصر غربگرا حتی به اندازه یک کرسی در مجلس خبرگان یا شورای اسلامی، تقویت جریان انحرافی اصلاحات، دستیابی به مجلسی متمایل به غرب و از این قبیل را راهبردهای آمریکا علیه ایران برشمرد و تصریح کرد: حفظ اتحاد، حضور حداکثری در انتخابات، اعتماد به معتمدین و روشنگری و بصیرت افزایی را راهکار مقابله با دشمن عنوان کرد و افزود: مراقب باشیم که کسی به مجلس برود که استکبار ستیز بوده و بازوی انقلاب باشد نه جیره خور دشمن و فردی غربگرا.  

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *