مصوبات مجلس باید بر اساس شرع مبین اسلام و منطبق بر قرآن باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، سرهنگ پاسدار جعفر غیابی در نشست سیاسی با موضوع " انتخابات و نقش آن در استمرار و پیشبرد اهداف انقلاب " که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با حضور اعضای هیئت رئیسه، کارکنان و جمعی از دانشجویان این واحد دانشگاهی در محل سالن اجلاس برگزار شد اظهار کرد: << مصوبات مجلس شورای اسلامی باید بر اساس شرع مبین اسلام و منطبق بر قرآن باشد نه یک مجلس لائیک و لیبرال.>>

وی با تاکید بر اینکه انتخاب برای اسلام بر اساس معیارهای قرآنی که تبلور اسلام ناب است صورت گیرد افزود: تبلور شرع مبین اسلام، قرآن است. چون قرآن ماندگارترین اثر در تمامی اعصار، همین قرآن کریم بوده و هست و تا ابد بوی تازگی و به روز بودن آن، مشام تمام پاک اندیشه گان را می نوازد، زیرا سخن از کلام خداوند است.

غیابی با اشاره به معیارهای قرآنی برای انتخاب یک نماینده اصلح بیان کرد: ایمان، تقوی، عمل به امر خود، ولایت پذیری، داشتن سابقه جهاد در راه خدا، مأیوس شدن دشمنان از انتخاب گزینه اصلح، رسیدگی به محرومین جامعه و شجاعت  از معیارهای اصلح گزینی از دیدگاه قرآن هست.

فرمانده سپاه ناحیه میانه خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه رسالت ما صدور انقلاب اسلامی به تمام دنیاست، نماینده یعنی مبلغ دین خداکه در این راه نباید ذره ای ترس و واهمه از غیر خدا داشته باشد چرا که آن کسی که خدا را دارد همه چیز دارد و آنکه خدا ندارد هیچ ندارد.

پاسدار غیابی تصریح کرد: تصدی مسئولیت تصویب قانون یا انتخاب رهبر از بزرگترین امانت الهی است. اگر افراد امین و مؤمن با معیارهای قرآنی انتخاب شوند، انتخاب، یک انتخاب ارزشی و الهی هست که می تواند دین خدا را در مقابل کفر و نفاق یاری دهد.

این مسئول با بیان هشت معیار برای یک انتخاب اصلح از دیدگاه قرآن و با استناد از آیات الهی گفت: هشت معیار انتخاب اصلح، شاید از اصلی ترین معیارهای یک انتخاب الهی باشد، انتخابی که بر پایه قرآن یک انتخاب تککلیف مدارانه است، پس شرکت در انتخابات و رأی آگاهانه تکلیف سیاسی است.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *