تمام شهروندان استان، تحت پوشش بیمه درمانی هستند

به گزارش میانا به نقل از تبریزبیدار،  اسماعیل جبارزاده در جشن بزرگ فجر انقلاب و مراسم افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی استان که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد، گفت: وزیر بهداشت دولت تدبیر و امید در عرض دو سال گذشته، هشت بار به استان آذربایجان شرقی سفر کرده و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات بهداشتی، درمانی و پزشکی استان قرار گرفته اند.

 

جبارزاده افزود: دو بخش سلامت و امنیت سر لوحه کار دولت بوده و امروز جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه دراین دو حوزه بی نظیر است.

 

وی ادامه داد: امروز کشوری مثل ایران نداریم که امنیت با این کیفیت درآن حاکم بوده و مردم با آرامش کامل در امنیت بسر برند؛ حتی درکشورهای اروپایی نیز اکنون امکنیت زیر سوال است.

 

جبارزاده گفت: خوشحالیم بگوییم با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در بخش سلامت هیچ شهروندی درآذربایجان شرقی بدون پوشش درمانی وجود ندارد.

 

استاندار آذربایجان شرقی اظهارکرد: در دولت یازدهم با همت دکتر هاشمی، امروز هیچ شهروندی بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اعم از شهری و روستایی دغدغه بیماری و دغدغه هزینه های آن ندارد.

 

جبارزاده افزود: درهمه بیمارستان های دولتی و خصوصی خدمات درمانی به نحو احسن به شهروندان ارایه می شود، به طوری که درگذشته قابل تصور نبود.

 

استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: در کشورهای اروپایی و حتی خود آمریکا نیز مساله امنیت زیر سوال رفته است ولی در سایه تلاش های شبانه روزی تمامی نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و در  جزیره امنی به نام جمهوری اسلامی ایران با تحقق منویات و دستورات فرمانده کل قوا، حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله) ، مردم در کمال امنیت و آرامش زندگی می کنند.

 

وی گفت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته میزان رضایت مندی از خدمات حوزه درمان و سلامت افزایش یافته است.

 

وی خطاب به وزیر بهداشت با بیان این که شما در قلب مردم ایران جای دارید، اظهار کرد: هیچ یک از این انتقادات ذره ای از ارزش های کار شما کم نمی کند و شما را تا رسیدن به اهداف خود در حوزه سلامت و بهداشت مردم کمک خواهیم کرد.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر پنجشنبه به منظور افتتاح طرح های درمانی و سلامت در دهه فجر، به تبریز سفر کرده است.

 

افتتاح هفت مرکز بهداشتی، ساختمان خون و انکولوژی بیمارستان کودکان تبریز، مرکز تصویربرداری بیمارستان امام رضا (ع) ، افتتاح بخش مسمومیت بیمارستان سینا تبریز و توزیع ۵۰ دستگاه آمبولانس از جمله برنامه های وزیر در سفر به آذربایجان شرقی است.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *