فرماندارویژه میانه: اثرپذیری کودکان از تلویزیون و ماهواره بیش از بزرگسالان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا : معاون استاندارو فرماندارویژه شهرستان میانه گفت: اثرپذیری کودکان ازتلویزیون و ماهواره را بنابر آمارها، بیست برابر بیشتر ازبزرگسالان است .

اسماعیل حیدری آزاد روز چهارشنبه در مراسم روز جهانی کودک با شعار (خانه بدون ماهواره) ضمن تبریک این روز به همه کودکان ایران زمین ، مربیان و مدیران مهدها و پیش دبستانیهای شهرستان اظهارکرد: اگر می خواهیم کودکان از تماشای برنامه های ماهواره به دور باشند باید آنها را با روش درست به تماشای برنامه های باکیفیت تشویق کرد.

حیدری آزاد غفلت از تاثیرپذیری کودکان از ماهواره را سبب آسیب جدی بر بطن جامعه عنوان کردو گفت: کشش کودکان و نوجوانان ما به سمت ماهواره، ناشی از نبود آگاهی و سواد بصری والدین و نیز عدم توانایی آنهادر کنترل فرزندانشان می باشد.

وی اضافه کرد: کودکان ما باید از سینمای ایران استقبال کرده و ما هم بتوانیم اثرات ارزشمندو فاخری را در صداو سیمای ایران ارائه دهیم تا فرزندان این مرزو بوم به طرف ماهواره کشش پیدانکنند.

فرماندارویژه شهرستان میانه، افزود: نهادهای اجتماعی ، مدارس و فعالان کودکان و خردسالان باید به تربیت و رشد فکری آنها برای مقابله با تهاجم فرهنگی از جمله مضرات ماهواره کمک کرده و آموزشهای لازم را ارائه دهند.

وی حمایت ازآثار کودک و نوجوان را اصلی مهم در تمام دنیا برای رشد شخصیت و توان فکری آنان عنوان کرده افزود: کودکان و نوجوانان آینده سازان مملکت به شمار می روند که در این خصوص باید با آداب و رسوم اجتماعی و اسلامی ایران آشنا شده و درست تربیت شوند.

حیدری آزاد از توزیع غذای گرم از امروز در 4 مهد کودک شهری و 7 مهدکودک روستایی محروم با اعتبار روزانه 5 میلیون و پانصد هزارریال خبرداد.

اشتراک گذاری در: کلوب · فیسبوک

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *