ارایه خدمات ورزشی رایگان ممکن نیست/ لزوم حمایت شوراها برای ترویج ورزش

به گزارش ميانا به نقل از مهر ؛ یوسف جهانبانیان صبح شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به زمان تاسیس باشگاه صادقی اسفهلانی اظهار داشت: این سالن در سال ۸۴ کلنگ زنی شد و در سال ۹۰ در مساحت دو هزار متر و با هزینه ۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی افزود: برای احداث این سالن ورزشی، هفت هزار متر مربع زمین از سوی خیری به شورای اسلامی وقت واگذار شده بود و برای ساخت در اختیار خانواده حاج اصغر صادقی اسفهلانی قرار گرفت که دو هزار متر آن در حال استفاده بوده و مابقی زمین نیز در آینده ای نزدیک جهت احداث دیگر سالن های ورزشی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

جهانبانیان خاطرنشان کرد: خیر اسفهلانی تاکنون ۱۵ پروژه احداث کرده که این سالن ورزشی یکی از آنهاست و به منظور جذب جوانان به فعالیت های ورزشی احداث شده اما متاسفانه بعد از بهره برداری، شورا هیچ گونه حمایتی از این باشگاه نکرده است و در کنار اهالی خواستار این هستند که این سالن به صورت رایگان در اختیار آنها قرار داده شود، اما متاسفانه هزینه های آن را تامین نمی کنند.

مدیر سالن ورزشی صادقی اسفهلانی خاطرنشان کرد: این سالن در طول هفته سه روز به بانوان اختصاص داده شده است که برای این مدت حدود یکصد هزار ریال از آنها هزینه دریافت می شود که در مقابل هزینه های سالن مبلغ زیادی نیست در حالیکه شوراها برای ترویج ورزش در شهرستان ها و روستاها ردیف بودجه دارند که می توانند از آن استفاده کند.

سالن ورزشی صادقی اسفهلانی

وی با اشاره به رشته های ورزشی فعال در این باشگاه  گفت: رشته های ورزشی ایروبیک و والیبال برای بانوان و رشته های فوتسال و والیبال برای مردان از رشته های فعال در این باشگاه هستند و این سالن از ۱۶ عصر تا ۲۴ شب برای علاقه مندان خدمات ورزشی ارایه می کند و روزهای پنجشنبه و جمعه نیز از صبح تا ساعات پایانی شب در اختیار علاقه مندان به ورزش است.

جهانبانیان خواستار حمایت شورای اسفهلان برای توسعه ورزش جوانان منطقه شد و اظهار داشت: سالن ورزشی صادقی اسفهلانی یکی از مجهزترین سالن های ورزشی و دارای استانداردهای جهانی در آذربایجان شرقی است.

مسابقات یادواره شهدای اسفهلان با قهرمانی تیم پدیده به پایان رسید

وی همچنین در بخش دیگری از این گفتگو به پایان مسابقات یادواره شهدای اسفهلان با قهرمانی تیم پدیده نیز اشاره و تصریح کرد: مسابقات فوتسال اسفهلان با هدف بزرگداشت مقام شهدای این منطقه و با قهرمانی تیم فوتسال پدیده با کسب ۲۴ امتیاز برگزار شد.

سالن ورزشی صادقی اسفهلانی

جهانبانیانیان اظهار داشت: این رقابت ها با حضور ۹ تیم محلی در ۹ هفته متوالی در سالن ورزشی صادقی اسفهلانی انجام شد و حامد خردمند از تیم پدیده با ۱۴ و مهد روز نیک و فریدون وصالی از تیم وحدت با ۱۰ گل به عنوان بهترین گلزنان این دوره از مسابقات انتخاب شدند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *