نخستین مرکز فراگیر کانون پرورش فکری تبریز در دهه فجر افتتاح می‌شود

به گزارش میانا، تسنیم به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی، هادی یوسف زاده در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه انتقال اهداف و دستاوردهای ارزشمند انقلاب شکوهمند اسلامی به شکلی تاثیرگذار و ماندگار برای کودکان و نوجوانان، ضرورتی انکار ناپذیر است، اظهار داشت: در همین راستا کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامیداشت دهه فجر استان برنامه‌ها و فعالیت‌های متعدد و گسترده ای را پیش بینی کرده است.

وی با بیان اینکه تمام کودکان و نوجوانان استان مخاطبان این برنامه‌ها هستند، تاکید کرد: در همین راستا نخستین مرکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ایام دهه مبارک فجر در تبریز آغاز به کار خواهد کرد.

یوسف زاده، ارائه خدمات تخصصی فرهنگی هنری و ادبی به کودکان و نوجوانان معلول جسمی، حرکتی و حسی به عنوان جامعه مخاطبان این مرکز فراگیر را هدف راه اندازی آن دانست و در عین حال افزود: همزمان با دهه مبارک فجر این مرکز تخصصی برای نخستین بار در سطح استان شروع به فعالیت می‌کند و کودکان و نوجوانان دارای نیازهای خاص از فعالیت‌های آن بهره مند خواهند شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، همچنین به راه اندازی کتابخانه سیار در منطقه آزاد ارس اشاره کرد و با بیان اینکه این حرکت گامی دیگر در راستای گسترش فعالیت‌های فرهنگی هنری برای آینده سازان میهن اسلامی است، گفت: کتابخانه سیار ارس با مشارکت سازمان منطقه آزاد در ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود.

یوسف زاده تصیرح کرد: با راه‌اندازی این کتابخانه، کودکان ونوجوانان این منطقه مرزی به ویژه در روستاهای واقع در محدوده ارس شاهد ارائه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی گسترده در طول سال خواهند بود.

وی گفت: در این ایام خجسته همچنین سرود ۲ زبانه با عنوان «میثاق با ولایت» رونمایی می‌شود که در حقیقت، نوجوانان با اجرای این سرود با آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق می‌کنند.

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان، حضور کودکان و نوجوانان در مزار شهداء و دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان به ویژه شهدای نوجوان در دهه مبارک فجر را دیگر برنامه طراحی شده جهت انجام در ایام الله دهه فجر معرفی کرد و گفت: این حرکت ارزشی گامی در مسیر ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در بین آینده سازان میهن اسلامی است که در تمام شهرهای استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، برگزاری جشن‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر استان با حضور کودکان و نوجوانان به همراه برنامه‌های جذاب و متنوع، برپایی کارگاه‌های هنری و ادبی با موضوع انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، برگزاری نمایشگاه‌های آثار هنری کودکان و نوجوانان، اجرای مسابقات فرهنگی و برپایی ایستگاه‌های هنری و ادبی در جریان راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را از دیگر برنامه‌های مهم کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان عنوان کرد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *