بی‌انصافی است سرمربی باخت تیمش را بر سر داور بیاندازد

به گزارش میانا به نقل از مهر ؛  قادر رحیم زاده شامگاه پنج شنبه بعد از پیروزی تراکتورسازی برابر ذوب اهن در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به خاطر باخت های سه بازی اخیر خیلی تحت فشار بودیم، ادامه داد: بازی برابر ذوب آهن خیلی برایمان مهم بود ولی شکر خدا توانستیم پیروز از میدان خارج شویم.

وی با اشاره به اینکه مصدوم های زیادی داشتیم و این کار را برایمان سخت کرده بود، افزود: کار تا حدی سخت بود که باشگاه پاداش ویِِژه ای برای بازیکنان در نظر گرفته بود و امروز بدون شک بازیکنان تراکتورسازی با غیرت و تعصب بازی کردند و پیروز هم شدند تا مزد زحمات خود را بگیرند.

رحیم زاده با اشاره به اینکه هدف اول ما در این بازی از کار انداختن سه بازیکن خلاق تیم اصفهانی بود، گفت: بازی های ذوب آهن را دیده بودیم و به خوبی آنالیز کرده بودیم که موفق شدیم با کنترل نقاط قوت آنها و استفاده از نقاط ضعفشان برنده این دیدار مهم باشیم.

وی ادامه داد: همه دیدند که در جریان بازی چند تا موقعیت خوب گلزنی داشتیم و برتر از حریف ظاهر شدیم و مزد تلاش هایمان را نیز گرفتیم.

لازم به ذکر است که در ادامه هفته هفدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور عصر پنجشنبه در یکی از مهمترین بازی ها، تیم تراکتورسازی در ورزشگاه خالی از تماشاگر یادگار امام(ره) تبریز برابر تیم ذوب آهن اصفهان صف آرایی کرد که در نهایت تیم تبریزی موفق شد با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست دهد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *