ضرورت ادای “شعار مرگ بر آمریکا” در مجالس دینی و نمازهای جمعه

به گزارش میانا به نقل از مهر ؛ آیت الله محمدتقی آل هاشم ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به سالروز شهادت آیت الله شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: بدون شک توسعه و عظمت کشور در سایه وحدت حوزه و دانشگاه به وقوع می پیوندد.

وی همچنین با اشاره به اینکه حوزه و دانشگاه بال‌های پیشرفت و ترقی کشور هستند، ادامه داد: آیت‌ الله شهید مفتح حلقه اتصال دانشگاه و حوزه بود که با تلاش هایش باعث شد این وحدت ایجاد شده و به دنبال آن کارهای بزرگی به کمک طلاب و دانشجویان برای نظام جمهوری اسلامی انجام شود.

آیت الله آل هاشم همچنین با بیان اینکه حوز‌های علمیه منشاء خیر و برکت و علما دژهای محکم اسلام هستند، ادامه داد: حوزه و دانشگاه مکمل هم هستند و این دو قشر باید در مسیر آرمان‌های کشور و تعالی روزافزون حرکت کنند.

وی سپس با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت و هماهنگی حوزه و دانشگاه گفت: حوزه و دانشگاه در کنار هم عامل پیشرفت و دین‌ مداری است و این دو با هم و در کنار هم می‌توانند کشور را اداره کنند.

امام جمعه موقت تبریز سپس به هفته پژوهش اشاره کرد و اظهار داشت: افرادی که در امر پژوهش تلاش و جهاد کرده و در راه اعتلای علم و خدمت به بشریت تلاش می کنند، بزرگترین خادمان انسانی و دینی به جامعه هستند.

وی در خصوص فرارسیدن اربعین امام حسین(ع) نیز گفت: حضور ۲۰ میلیون نفر از عاشقان سید الشهدا(ع) در روز اربعین و در کربلا یک مانور سیاسی و دینی است که ترس بر اندام دشمنان اسلام می اندازد.

آیت الله آل هاشم افزود: حماسه حسینی در کربلا و روز عاشورا تمام نشد و باید مردم همواره برای زنده نگه ‌داشتن اهداف عاشورا و امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *