واکنش هنرمندان و مسئولین به فرجام برجام +تصاویر

به گزارش میانا به نقل از باشگاه خبرنگاران، دوازده سال تلاش و مذاکره دیپلماتیک، دوازده سال تحمل تحریم های ظالمانه و شهدایی که رفتند تا حق مسلم ملتی گرفته شود. 

نخستین ساعت ۲۷ مین روز از دی ماه ۹۴ ، بعد از اعلام گزارش نهایی آژانس، تحریم های ظالمانه ای که سال ها علیه ایران وضع شده بود، لغو شد. چهره های معروف و کاربران با انتشار تصاویری در شبکه های اجتماعی از لغو تحریم های ظالمانه علیه ایران ابراز خوشحالی کردند.


صفحه اینستاگرام دکتر روحانی با انتشار ویدئویی مرتبط به دوران انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲، نوشت: امروز برجام به فرجام رسید … خدای منان را بر این نعمت بزرگ سپاس می گویم و در مقابل عظمت شما ملت صبور سر تعظیم فرود می آورم. 
این سربلندی و پیروزی بر شما مبارک باد.

 

واکنش هنرمندان و مسئولین به فرجام برجام +تصاویر


 

واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات : 
 

واکنش هنرمندان و مسئولین به فرجام برجام +تصاویر


 

حمید بعیدی نژاد : امشب همان شبی است که مدتی طولانیست که همه در انتظار آن هستیم، شبی که خانم موگرینی و آقای دکتر ظریف روز اجرایی شدن برجام را اعلام نمودند. امروز روی افتخار برای ملت بزرگ ایرانست. از امروز تحقق تمام حقوق هسته ای ایران تضمین میشود و تمامی تحریمهای یکجانبه مرتبط هسته ای آمریکا و اتحادیه اروپا و همچنین شش قطعنامه تحریم شورای امنیت و دوازده قطعنامه شورای حکام علیه ایران لغو و برداشته می شوند. به امید روزهای هر چه پر افتخار و شکوهمند برای ملت عزیزمان. سرافراز و پاینده باد ایران
 

واکنش هنرمندان و مسئولین به فرجام برجام +تصاویر


 

رامبد جوان : نام جاوید وطن …

 

واکنش هنرمندان و مسئولین به فرجام برجام +تصاویر


فریبا نادری، بازیگر سینما و تلویزیون: امروز روزی به یاد ماندنی در تاریخ کشور ایران است روز موفقیتی بی نظیر ، روز لغو تحریمهای ظالمانه. بدون شک موفقیتهای یک ملت ناشی از حاصل جمع مجموعه عواملی است که در کنار یکدیگر ایجاد هم افزایی کرده و موجد قدرت ملی و توفیق در عرصه های گوناگون می گردد. نمی توان از رهبری داهیانه و الهی امام راحل عظیم الشانمان به عنوان یکی از عوامل موثر پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس یاد کرد اما از مقاومت و جانفشانی و ایثارگری خانواده های معظم شهیدان و ایثارگران و همه اقشار ملت غافل بود. نمی توان فرماندهی فرماندهان دلیر و سلحشور سپاه و ارتش و نیرهای مسلح را ستود اما مدیریت و پشتیبانی همه جانبه مسئولان و مدیران دولت وقت را فراموش کرد. امروز هم موفقیت و کامیابی ملت ایران و جمهوری اسلامی منوط به تعامل همه جانبه تمام بخشهای نظام اعم از سیاسی و اقتصادی و نظامی بوده است. امروز که کشورمان به فضل الهی یکی از حساس ترین مقاطع تاریخی خود را پشت سر گذاشته ، اتحاد و همدلی و یکپارچگی ملی یگانه راه گذار از این گذرگاه خطیر است. روزگاری شهیدان سرافرازی چون همت و باکری و هاشمی و زین الدین و صیاد شیرازی و ستاری و نامجو و فکوری و … در خط مقدم مصاف با دشمن متجاوز بودند ، امروز اما ظریف و صالحی و عراقچی و تخت روانچی و بعیدی نژاد و زمانی نیا در صف اول مصاف دیپلماتیک با قدرتهای جهانی قرار داشتند. همانگونه که امروز به نام و یاد و سلحشوری شهیدانمان می بالیم بدون شک فردا به استقامت و پایمردی و زیرکی تیم مذاکره هسته ای خود افتخار خواهیم کرد. ممکن است به روشهای آنان نقد داشته باشیم همچنانی که به برخی تصمیمات فرماندهان نظامی دوران دفاع مقدس نقد وارد بوده است لکن آنان نه خائنند نه مرعوب و نه دلداده بیگانه آنان فرزندان این انقلابند که به پشتوانه حمایت ملت و دولت و رهبری انقلاب عازم ماموریتی بزرگ بودند و حقیقتا از این میدان پیروز بیرون آمدند. بی شک اگر سردار قاسم سلیمانی امروز نه به عنوان یک نام که به عنوان نماد اقتدار ایرانی در منطقه و جهان نام آور است و رویای امام و شهیدان را جامه عمل پوشانده محمدجواد ظریف هم نه به عنوان یک شخص که به عنوان شاخص هوشمندی و تخصص و تعهد ملی و اسلامی از حقوق حقه ملت دفاع کرده است به رسم دیرینه ایرانیان برای قهرمانان عرصه دیپلماسی دعا می کنیم و پشت سر ایشان آب صفا و همدلی و اتحاد می پاشیم

 

 

واکنش ایرانی ها به برداشته شدن تحریم ها +تصاویر

 

 


 

 

 

واکنش هنرمندان و مسئولین به فرجام برجام +تصاویر

 

بنام خدا

امید در اوج ناباورى که حاصل زیست مسلمانى ما و اعمال مدبرانه سیاست اصولى عزت حکمت مصلحت در سپهر سیاسى ایران اسلامى بود و مدتها مهجور مانده وبا کلید تدبیر و امید مجدداً به صحنه آمد ، نیک فرجامى برجام را رقم زد .

لغو تحریمهاى ظالمانه علیه ملت ایران وتحقق وعده دکتر روحانى رئیس دولت تدبیر و امید بر همگان مبارک باد . این توفیق را که در سایه رهبرى هاى داهیانه وحکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامى و فرماندهى مدبرانه و هوشمندانه رئیس جمهور محبوب و اجراى عالمانه و کارشناسانه ى وزیر خارجه خبیر جمهورى اسلامى وهمکاران عالم و سخت کوش او و به پشتوانه استقامت و مقاومت ملت ایران و رآی بجا و هوشمندانه آنها بدست آمد به همه ملت ایران بلکه مردم منطقه و جهان تبریک میگویم . الگوئى که جمهورى اسلامى نشان داد کلید حل بسیارى از مشکلات منطقه و جهان از این پس خواهد شد و در صحنه بین المللى قرن ها خواهد درخشید .

 

محمد شریعتمداری

معاون اجرایی رییس جمهوری ————————

 


 

واکنش هنرمندان و مسئولین به فرجام برجام +تصاویر

 

 

 

تبریک به غیور مردان ایرانى

تبریک به بانوان ایرانى

تبریک به عاملین این توافق

توافق به مردم خوبم

تبریک به سربازان مدافع حرم

تبریک به ریاست محترم جمهور

تبریک به مقام معظم رهبرى

تبریک به عاشقان صلح جهانى

 


 

 

واکنش هنرمندان و مسئولین به فرجام برجام +تصاویر

 

تبریک میگم به مردم ایران بابت سکوت و نجابتِ ده سال از بهترین سالهاى عمرشان ، تبریک به ما ملت صبور بابت استقامت در برابر قیمتهاى نجومى و اقتدار در برابر تحریم آنچه حق ساده زندگیمان بود مبارکمان باشد فرجـام این بـرجــام!

 

 


 

واکنش هنرمندان و مسئولین به فرجام برجام +تصاویر

 

روز رهایی از زنجیر تحریمها و طلوع امید برای توسعه پایدار ایران  سرافراز بر هموطنان عزیز مبارک باد

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *