پهن شدن سفره نهار و شام انتخاباتی تا شن ریزی در راه های روستایی!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، علی رغم ممنوع بودن تبلیغات انتخاباتی تا زمان قانونی انواع تبلیغات انتخاباتی درجریان بوده و سفره های شام و ضیافت های رنگارنگ از سوی نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی گسترده می شود.

این روزها برخی اقدامات از سوی برخی از کاندیداهای انتخابات مجلس دهم در شهرستان میانه، جای ارائه توانمندی‌ را به صحنه رقابت بین میزان پول و ثروت تبدیل کرده است.

مسئله ای که آبرو و اقتدار نظام مردم سالار را با حرکات نسجیده از سوی برخی نامزدها زیر سوال می برد و به نوعی خوراک رسانه های خارجی را به منظور تخریب جایگاه نمایندگی در ایران و قوه مقننه را فراهم  می سازد.

متاسفانه این روزها بر اساس مستندات موجود سفره های نهار و شام در بسیاری از هتل و رستوران ها و حتی ستادهای تبلیغاتی از سوی کاندیداهای احتمالی پهن و تقبل هزینه میوه و شیرینی و شام به نام میزبان و از جیب مبارک کاندیداها صورت می گیرد تا فرد مزبور متهم به ضیافت های انتخاباتی نشود و از سویی دیگر این مجالس محلی برای بیان نکته نظرات نامزدها می شود.

در این میان روی خوش مردم و آی آری آنها نیز برخی کاندیداها را هوایی کرده و آنها را بیشتر در سراب رسیدن به صندلی سبز مجلس به توهم می اندازد!

جای سخن اینجا است که آیا مردم ما که خود انقلاب کرده جمهوری اسلامی ایران هستند با نهار دادن و یا شام دادن و وعده های توخالی فریب این کاندیداهای احتمالی را خواهند برد؟

یا برای مثال این روزها بازار شن ریزی در راه های روستایی شهرستان میانه نیز گرم شده است، چرا این خوش خدمتی ها از جیب شخصی در زمان های گذشته انجام نمی گرفت و حال با نزدیک شدن به ایام انتخابات همین افراد دلسوز و خدمت گزار مناطق محروم شده اند؟!

 

انتهای پیام/

 

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *