برف و کولاک درجاده مراغه – هشترود

به گزارش میانا به نقل از ایرنا، رئیس اداره راه و شهرسازی مراغه گفت: بارش برف در مسیر مراغه – هشترود از بامداد امروز آغاز و هم اکنون از کیلومتر ۱۰ تا محل ورود به بخش نظرکهریزی هشترود با شدت بیشتری در جریان است.
ناصر حمیدی با بیان اینکه در برخی نقاط این مسیر نیز کولاک به نسبت شدید حاکم است، افزود: توصیه می شود رانندگان بدون داشتن زنجیر چرخ در این مسیر تردد نکرده و علاوه بر آن در برخی مسیرهای روستایی از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.
وی از اعزام گروه های راهدارای برای بازگشایی ۴۵ روستای باقی مانده این شهرستان در دهستان قوری چای خبر داد و اظهار کرد: در هفته گذشته حدود راه ارتباطی ۱۰۰ روستای مراغه به علت بارش برف و کولاک بسته شده بود.
رئیس اداره هواشناسی مراغه نیز گفت: بارش پراکنده باران در این شهرستان از صبحگاه امروز شروع شده و دمای کنونی به سه درجه بالای صفر رسیده است.
رامین حاجی زاده، افزود: پیش بینی می شود در ۲۴ ساعت آینده هوای این شهرستان ابری همراه با بارش باران باشد و از اواخر امشب نیز از شدت ابر و دمای هوا کاسته شود.
وی اظهار کرد: بارندگی در ۲۴ ساعت گذشته صفر میلی متر و بیشینه دما در این مدت ۹ درجه و کمینه دما سه درجه سانتی گراد بالای صفر است.
شهرستان مراغه با حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در ۱۴۷ کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *