قلب هواداران با تراکتور است/ می خواهیم در کورس بالانشینی باقی بمانیم

به گزارش ميانا به نقل از مهر ؛ حسین خطیبی شامگاه چهارشنبه در کنفرانس خبری قبل از بازی تراکتورسازی با ذوب آهن اظهار داشت: ذوب آهن تیمی است که در چند بازی اخیر خود بسیار خوب نتیجه گرفته و ما با علم به نتایج خوب این تیم به میدان می رویم و البته به بازیکنان خود اعلام کرده ایم که کمتر اشتباه کنند.

وی ادامه داد: ما در دو، سه بازی اخیر به دلیل نتایج بدی که گرفته ایم، ناراحت هستیم. البته ما در دو بازی خوب کار کردیم و فقط نتیجه نگرفتیم. این برای هر تیمی می تواند اتفاق بیفتد که در طول فصل سه، چهار بازی افت کند.

خطیبی در خصوص بازیکنان غایب تیم تراکتورسازی در بازی با ذوب آهن اصفهان، عنوان کرد: در این بازی ادینیو، شفیعی و ثاقبی مصدوم هستند اما احتمالا ثاقبی و ادینیو برای ما بازی کنند، ضمن اینکه محسن دلیر نیز ۳ اخطاره است و البته تکلیف این بازیکن به همراه شهریار شیروند توسط کمیته انضباطی باشگاه مشخص خواهد شد.
وی در خصوص محرومیت هواداران تیم تراکتورسازی در این دیدار خانگی گفت: هواداران نیروی مضاعفی در هر بازی به ما می دادند و به بازیکنان انگیزه می دادند. هواداران در این بازی در ورزشگاه حضور نخواهند داشت اما با دعای آنها می توانیم نتیجه بگیریم. متاسفانه یکی از مشکلات ما در بازی فردا بازی بدون هواداران است. تراکتورسازی همیشه با هواداران قدرتمند بوده و حتی در بیرون از خانه هم تیم ما را تنها نگذاشته اند. در بازی با ذوب آهن قلب هواداران با تیم تراکتورسازی است.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خصوص اینکه گفته می شود بازیکنان سرباز می توانند خدمت خود را خریداری کنند، اظهار کرد: فعلا چنین خبری را نشنیده ام اما اگر اینطور باشد، ‌ برای ما خیلی خوب می شود و ما از این موضوع خوشحال می شویم.

حسین خطیبی در ارتباط با آخرین وضعیت حامد لک، گفت: حامد لک در دو فصل برای تراکتورسازی زحمت کشیده و جا دارد از او تشکر کنیم اما از نظر کادرفنی عملکرد وی راضی کننده نبود و ما او را از لیست خارج کردیم. امیدوارم لک در ادامه زندگی اش موفق باشد.

وی در ارتباط با وضعیت مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی نیز یادآور شد: در اهواز بودیم که شنیدیم آقای نظمی استعفا داده و ما از این موضوع‌ شوکه شدیم. به نظر من سردار نظمی در تراکتورسازی زحمت کشید اما می توانست یک روز دیگر صبر کند و بعد از بازی با فولاد استعفا می داد.

تیم فوتبال تراکتورسازی از چارچوب بازی های هفته هفدهم لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت ۱۵ پنجشنبه ۲۰ آذر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برابر میهمان خود ذوب آهن اصفهان صف آرایی خواهد کرد

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *