خون بهای شیخ نمر تعیین تکلیف خادم حرمین و شریفین می باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، اگر جوامع اسلامی پس از وقوع فاجعه منا و کشتار هر روزه‌ ی مسلمانان در فلسطین، غزه، عراق و سوریه، سکوت تلخ نمی کردند شاید آل سعود آدم کش بار دیگر جرات چنین کاری نداشت، البته که مردم ایران و دنیا جنایات  آل سعود وهابی را فراموش نکرده اند من جمله:  

سقوط جرثقیل در مسجد الحرام در سال

به خاک خون کشیدن  مردم مظلوم یمن

۱۹۹۸/ ۱۳۷۷ش :ـ ۹ آوریل: در فشار جمعیت در رمی جمرات ۱۱۸ حاجی کشته و بیش از ۱۸۰ نفر زخمی شدند.

۱۹۹۷/ ۱۳۷۶ ش :ـ ۱۵ آوریل: کشته شدن ۳۴۳ حاجی و مجروح شدن بیش از ۱۵۰۰ نفر در آتش سوزی در چادرهای حجاج در منی

۱۹۹۴/ ۱۳۷۳ ش:ـ ۲۴ می: ۲۷۰ حاجی در فشار جمعیت در هنگام رمی جمرات کشته شدند.

۱۹۸۷/ ۱۳۶۶ش :ـ ۳۱ ژوئیه: نیروهای امنیتی عربستان تظاهرات مسالمت آمیز حجاج ایرانی را با خشونت تمام سرکوب کردند که بر طبق آمار رسمی عربستان، ۴۰۲ حاجی از جمله ۲۷۵ ایرانی کشته شدند.

۱۹۷۵/ ۱۳۵۴ ش : آتش سوزی عظیم در چادرهای حجاج، ۲۰۰ کشته بر جای گذاشت.

شاید سکوت دنیای اسلام در مقابل بازداشت و توهین های پیاپی به شیعیان نیجریه و شیخ زکزاکی ، باعث گستاخی آل سعود و اعدام شیخ نمر شد.

البته سرنوشت مقلدان خمینی چیزی جز شهادت نیست و هرچه بیشتر بکُشید، بیدارتر خواهیم شد. این جـهـان «شیخ نِـمِر» ها فـراوان دارد. شیخ "نمر باقر النمر" ‌روحانی شیعی برجسته عربستانی الحق که حسینی بود , ارتباط عمیق وی با قرآن و اهل بیت (ع) بود، که در جهت بیداری اسلامی در آن خفگان جسارت خود را نشان داد و  بار دیگر عاشورا  را در دلها تداعی کرد که خون بر شمشیر پیروز است زندگی این عالم برجسته شیعه برای تک تک علمای اسلام و آزادی خواهان جهان  درس است که برای نابودی کفر و شرک جهانی قیام و مبازره کنند.

 ایشان  خطاب به آل‌ سعود گفت که "ما ساکت نمی ‌مانیم که هر آنچه بخواهید بر سر ما بیاورید؛ هر آنچه بخواهید انجام دهید و کرامت و شخصیت ما را که با ارزش ترین چیز در زندگی ماست، زیر پا بگذارید.

همه ما این را می دانیم که آمریکا ی ها در این قضیه هم دخالت مستقیم دارند آمریکا با توجه به همه ادعاهای حقوق بشری خود و طرفداری از دموکراسی و آزادی با حمایت همه جانبه از عربستان٬ که هزاران انسان بی گناه را دری من به خاک و خون کشانده است و هزاران جنایت دیگر از آمریکا سراغ داریم ٬ در این جنایت و به شهادت رساندن شیخ نمر هم سهیم است.

به نظر می رسد این بار , دیگر مردم جهان ساکت ننشسته پاسخ محمکی خواهند داد.

رژیم آل سعود  با این حرکت اقدام خودکشی نموده و جهان اسلام برای مبارزه با توطئه ‌ها علیه دین اسلام جهان ‌شمول، با اتحاد و یکپارچگی جهانی اقدام نموده و برای همیشه خادم حرمین شریفین را تعیین تکلیف خواهند کرد با این وضعیت باید عمر سعودی ها را تمام شده بدانیم.

 

نگارنده:کاشف الدین بیضایی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *