حساس ترین بازی ذوب آهن در خانه تراکتورسازی است/ مسلمان به تبریز نیامد

به گزارش ميانا به نقل از مهر ؛ یحیی گل محمدی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های تراکتورسازی و ذوب آهن اظهار داشت: دیدار با تراکتورسازی برای ما دارای اهمیت بسیار زیادی است، به جرات می توانم بگویم که این دیدار از ۱۶ مسابقه قبلی ما در لیگ برتر حساس تر است چراکه وضعیت جدول برای هر دو تیم ایجاب می کند تا به دنبال کسب نتیجه ای دلخواه باشند.

وی ادامه داد: ما پس از شکست های متوالی که در لیگ برتر داشتیم، واکنش های متفاوتی داشتیم و باید بگویم رفتار و نوع برخورد ما با این باخت ها خوب بود. ما پس از قبول شکست ها با انگیزه تر کار کردیم و توانستیم در چهار بازی اخیر خود در لیگ سه برد و یک مساوی کسب کنیم و ۱۰ امتیاز به اندوخته هایمان اضافه کنیم.

گل محمدی عنوان کرد: البته ما این موفقیت را مرهون حمایت های هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه و بخصوص تلاش بازیکنان تیم هستیم و من از این بابت از همه آنها تشکر می کنم.

وی در خصوص بازی با تراکتورسازی گفت: ما بازی متفاوتی با تراکتورسازی داریم چراکه اعتقاد داریم این دیدار می تواند عیار واقعی تیم ذوب آهن را نشان دهد.

سرمربی تیم ذوب آهن در خصوص اینکه آیا مواظب غرور کاذب بازیکنان تیمش بوده یا نه، تصریح کرد: اینکه انگیزه بازیکنان ما کم شده و یا آنها از نتایج اخیر مغرور شده اند، یک تصور غلط است و من از بازیکنانم خواسته ام که در بازی ها جدی باشند و به دیدار با تراکتورسازی به چشن یک فینال نگاه کنند.

وی افزود: خوشبختانه هم از لحاظ جسمانی و هم از لحاظ روحی روانی بازیکنان تیم ذوب آهن شرایط خوبی دارند و آمده ایم تا از تبریز با امتیاز برگردیم.

گل محمدی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در خصوص برگزاری این دیدار بدون حضور تماشاگران، یاداور شد: نبود تماشاگران در این بازی قطعا شور و هیجان بازی را خواهد گرفت، من حتی قبل از بازی با پرسپولیس در جام حذفی هم گفتم که فوتبال برای تماشاگران است.

وی ادامه داد: عقیده دارم که اگر اینگونه جرایم در جلوگیری از بدی ها تاثیرگذار باشد، می تواند راهکار خوبی باشد اما اگر جلوی این مسایل را نگیرد، ضررش بیشتر است و نباید فوتبال را از تماشاگران گرفت.

سرمربی تیم ذوب آهن در خصوص معاوضه محسن مسلمان با آدرانیک تیموریان، گفت: هنوز هیچ اتفاقی در این خصوص نیفتاده و این جابجایی انجام نگرفته است، البته این اتفاق با نظر مستقیم خود من انجام می شود ولی هنوز آندو را در اختیار نداریم. هرچند که محسن مسلمان نیز با ما به تبریز نیامده است.

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از چارچوب بازی های هفته هفدهم لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت ۱۵ پنجشنبه ۲۰ آذر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برابر میزبان خود تراکتورسازی به میدان خواهد رفت.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *