هواداران را با کسب سه امتیاز دیدار با ذوب آهن شاد می‌کنیم

به گزارش ميانا به نقل از مهر ؛ رسول خطیبی در گفتگو با خبرنگاران در تبریز در مورد بازی فردا تیم تراکتورسازی برابر ذوب آهن اصفهان، اظهار داشت: دیدار ما برابر ذوب آهن یک نقطه منفی دارد و آن، نبود هواداران تیم ما هستند که قطعا این بازی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: برای اولین بار است که در فصل جاری هواداران را کنار خود نمی بینیم، اما می دانیم که دل هزاران هوادار تراکتورسازی با تیم است و ما از دعای آنها بهره مند خواهیم بود.

خطیبی گفت: تراکتورسازی تیمی است که حتی در بیرون از خانه و در شهرهای دور هم هوادار دارد و همه دیده اند که حتی در کیلومترها آن طرف تر و در بازی های بیرون از خانه هم تیم تراکتورسازی هوادارانش را کنار خود می بیند.

وی گفت: بازی با ذوب آهن اولین دیداری است که ما دور از هوادارانمان هستیم و باید این شرایط را هم تجربه کنیم، به نظر من حق هواداران تراکتورسازی نبود که این بازی را از تلویزیون تماشا کنند و از حضور در ورزشگاه محروم باشند.

سرمربی جوان و موفق تیم تراکتورسازی در خصوص بازی نیز عنوان کرد: با اینکه هواداران در ورزشگاه نخواهند بود اما روی کاغذ در این دیدار میزبان هستیم و باید از این امتیاز نصف و نیمه خود نهایت بهره را ببریم، اگر هواداران بودند می توانستیم با حمایت آنها بهتر کار کنیم اما این را بگویم که در غیاب هواداران نیز تلاش خواهیم کرد تا نتیجه ای دلخواه کسب کنیم و دل آنها را شاد کنیم.

وی افزود: ذوب آهن تیم خوبی است که در هفته های اخیر نیز نتایج بسیار خوبی کسب کرده است، این تیم در جام حذفی به فینال رسیده و به لحاظ روحی نیز شرایط مطلوبی را تجربه می کند اما با این حال ما در این دیدار هجومی کار خواهیم کرد و به دنبال پیروزی خواهیم بود.

خطیبی تصریح کرد: نمی خواهیم در این دیدار خانگی امتیاز از دست بدهیم و با اینکه یکی، دو بازیکن خود را در اختیار نخواهیم داشت، اما نباید به چیزی جز پیروزی فکر کنیم.

وی در ارتباط با بازیکنان جدید تیم تراکتورسازی عنوان کرد: خوشبختانه در دو منطقه اقدام به جذب بازیکن کرده ایم و در پست دروازه بانی که با مشکل مواجه بودیم، عیسی اندوی را به خدمت گرفته ایم و همچنین در قلب خط دفاعی هم بازیکن برزیلی به نام "رادامز رودریگو داسیلوا" جذب کرده ایم که امیدواریم این دو بازیکن بتوانند در فاز دفاعی برای تیم تراکتورسازی خوب کار کنند.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از چارچوب بازی های هفته هفدهم لیگ برتر فاشگاه های کشور از ساعت ۱۵ فردا پنجشنبه ۲۰ آذر برابر میهمان خود ذوب آهن اصفهان صف آرایی خواهد کرد.

با انجام بازی های هفته هفدهم، لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور به دلیل اردوهای آماده سازی تیم ملی و همچنین حضور این تیم در رقابت های جام ملت های آسیا حدود ۵۰ روز تعطیل خواهد بود.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *