صهیون یهودی و مسیحی با هدف بردن شیعه به قتلگاه آمده اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا با بیان خاطاتی از شهدا و ایثار و مجاهدتهای آنان، نسبت به نگاه های خوشبینامه برخی ها به آمریکا هشدار داد و گفت: صهیون یهودی و صهیون مسیحی با هدف بردن شیعه به قتلگاه آمده اند و پرورش گروه های تروریستی در همین راستاست.

   حجت الاسلام سرایی افزود: امروز موج اسلام گرایی در جهان با عظمت و اقتدار پیش می رود اما آنان می خواهند با نام اسلام و با فریاد الله اکبر، شیعه و مسلمانان را سر ببرند.

   وی با اشاره به نزدیک شدن موعد انتخابات گفت: مردم باید به افرادی رای دهند که اعتقاد به نظام، انقلاب و ارزشهای اسلامی داشته و از روحیه شجاعت و شهامت برخوردار باشند.

   فرمانده سپاه میانه در این کارگاه با اینکه مغز جهان، آسیای مرکزی و قلب این مقر، ایران است، کشور ایران را دارای نقشی بسیار حساس و حیاتی در شکل گیری و گسترش تمدن اسلامی در جهان دانست.

   جعفر غیابی ولایت فقیه و اتحاد قوا را عوامل اصلی امنیت ساز کشور عنوان کرد و افزود: ما در نامن ترین منطقه جهان واقع شده این ام به برکت وجود رهبری شجاع، مدیر و مدبر در امنیت کامل هستیم و تدابیر ایشان، کاملا الهی و آگاهانه صورت می گیرد.

   وی اتحاد نیروهای مسلح و مردم و مسئولین را عامل دیگر امنیت ساز کشور عنوان کرد و با بیان اینکه مردم ایران مانند مردم کوفه برده پول و ثروت نیستند، نسبت به عوامل نفوذی و تلاشهای دشمنان برای شکستن این اتحاد هشدار داد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *