قهرمانی تیم ووشو دانشگاه آزاد اسلامی میانه در مسابقات استان آذربایجان شرقی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حسین علیزاده مسئول تربیت بدنی واحد با بیان این مطلب اظهار کرد: این مسابقات با شرکت ۹ تیم از واحد های جلفا، تبریز، مرند، میانه، سراب، هشترود، هادی شهر، شبستر و مراغه و با حضور ۳۱ ورزشکار ا به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جلفا برگزار شد.

وی گفت: ورزشکاران در اوزان ۹۰، ۸۵، ۸۰، ۷۵، ۷۰، ۶۵، ۶۰ و ۵۶ ( در هشت وزن ) به مدت دو روز به رقابت پرداختند که در نهایت تیم واحد میانه با سه طلا حسین موسی زاده، عبدالعلی ابراهیمی و ابوالفضل قاسمی و مدال نقره احسان عسگری با اقتدار بر سکوی قهرمانی ایستاد.

علیزاده افزود: بعد از واحد میانه تیم های تبریز و مرند نیز به ترتیب دوم و سوم شدند و تیم ووشو دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با این قهرمانی توانست جواز حضور در مسابقات دانشجویان سراسر کشور را به دست آورد.

مسئول تربیت بدنی واحد میانه با اشاره به اسامی تیم ووشو این دانشگاه بیان کرد: در این دوره از رقابت ها، تیم ووشو واحد میانه را ابوالفضل قاسمی، عبدالعلی ابراهیمی، حسین موسی زاده و احسان عسگری به مربیگری مربی پرافتخار شهرستان و استان میثم فرضعلی پور و به سرپرستی قادر عزیزی تشکیل داده بود.

علیزاده در پایان تصریح کرد: حمایت های بی دریغ دکتر علی سلمان پور، رئیس و دکتر علی رسولی معاون اداری و مالی و دیگر مسئولین دانشگاه از دانشجویان ورزشکار و امر ورزش، منجر به نتیجه گرفتن تیم های ورزشی این واحد دانشگاهی و حضور تیم های کشتی فرنگی، تنیس روی میز، ووشو و در بخش خواهران مهسا چرمی و فخرالسادات ریاضی دو نماینده از این دانشگاه در تیم منتخب والیبال استان آذربایجان شرقی شده است.

zl13_۲۰۱۵۱۲۲۱_۱۴۱۸۲۸.gif

 

خبرنگار: رضا غیابی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *