تشکیل کمیته امور بانوان در شورای مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی

به گزارش میانا به نقل از تسنیم ، محمدعلی نصرتی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان، وضعیت اعتیاد در بین زنان را نگران کننده دانست و اظهار داشت: سن اعتیاد در استان آذربایجان شرقی کاهش یافته است و حتی به زیر ۱۵ سال هم سرایت داشته است.

وی با بیان اینکه کمیته امور بانوان در شورای مبارزه با مواد مخدر تشکیل شده است و با صدور حکم به صورت رسمی فعالیت خواهد کرد گفت: زنان تحکیم دهنده پیوند خانواده‌ها هستند و اعتیاد در این قشر بیشتر به بنیان خانواده‌ها ضربه خواهد زد و به علاوه تربیت فرزندان هم مختل می‌شود.

نصرتی گفت: در بحث مبارزه با مواد مخدر نگاه به آموزش و پرورش یک نگاه استراتژیک است و اگر از طریق آموزش و پرورش بتوانیم خانواده و جوانان را از تبعات خانمانسوز اعتیاد آگاه کنیم در مقابل اعتیاد و تهاجمات فرهنگی جامعه را واکسینه کرده‌ایم.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان به همدلی و همکاری مطلوب در استان در رابطه با کنترل اعتیاد اشاره کرد و گفت: در زمینه مبارزه با مواد مخدر یک همدلی و هم زبانی بین دستگاه‌های متولی وجود دارد و همه نهادها صادقانه در فکر ریشه کن کردن و کنترل اعتیاد در جامعه هستند.

وی گفت: در دنیا شیوه کنترل به سمت و سوی فرهنگی و فکری می‌رود ولی متأسفانه در کشور ما هنوز از شیوه درمان و پذیرش اجباری که بسیار پرهزینه و پرخطر است استفاده می‌شود.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *