اسف بار بودن وضعیت یک سرویس بهداشتی در شهر میانه +تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، متاسفانه وضعیت سرویس بهداشتی پارک کاپیتان شهبازی که به نوعی بزرگترین پارک کنار گذر خیابانی در شهرستان می باشد، بسیار نامطلوب واسف بار می باشد.

عدم رسیدگی و بی توجهی شهردار و در نقطه مقابل عدم رعایت حقوق شهروندی و آسیب رساندن به اموال بیت المال موضوعاتی است که در چند سال اخیر گریبان گیر شهروندان میانه ای و نارضایتی عمومی شده است.

از سوی دیگر کمبود سرویس های بهداشتی در نقاط مختلف شهر مطالبات را مجموعه ی شورای اسلامی شهر و شهرداری برای احداث سرویس های بهداشتی به منظور رفاه حال مسافرین و همشریان میانه ای را بالا برده است.

 

۲۰۱۵۱۲۱۲_۱۷۵۹۲۰

۲۰۱۵۱۲۱۲_۱۷۵۹۳۱

۲۰۱۵۱۲۱۲_۱۸۰۰۱۴

photo_2015-12-18_10-49-52

photo_2015-12-18_10-50-05

photo_2015-12-18_10-50-09

photo_2015-12-18_10-50-11

 

انتهای پیام/ 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

یک نظر

  1. روابط عمومی شهرداری میانه

    با سلام

    ضمن تشکر از اطلاع رسانی شما، مشکلات سرویس بهداشتی های سطح شهر متأسفانه همیشه وجود داشته و گویا در شهر میانه پایانی برای آن متصور نیست چرا که اقدامات سریالی تخریب کنندگان اموال عمومی و بخصوص غارتگران اموال شهرداری در پارکها و فضای سبز و سرویس های بهداشتی به قدری وسیع و سریع است که همواره یک قدم و بلکه چندین قدم از عوامل زحمتکش شهرداری جلو بوده و امان کارگران و تکنسین های شهرداری را بریده اند.

    با کمال تأسف چیزی که حلقه مفقوده حفظ و صیانت از اموال و دارییهای عمومی در شهر میانه است؛ احساس مسئولیت مدنی و تعهد اجتماعی است که تمام تلاش و تقلاهای شهرداری را برای حفظ زیبایی های ظاهری و باطنی تاسیسات و فضاهای شهری ناکام می گذارد.

    از تذکر مشفقانه خبرنگار محترم سایت میانا تشکر می کنیم و به اطلاع شما و مخاطبان محترم سایت می رسانیم که برای چندمین بار دستور تعمیر و بازسازی سرویس بهداشتی عابرپارک کاپیتان شهبازی شبانه از سوی شهردار محترم صادر و بر تسریع در این اقدام تأکید شد و همچنان این امید را داریم که فردای روز تعمیر شاهد سرقت و تخریب شیرآلات و تجهیزات آن توسط افراد نا آگاه و بی مسئولیت نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *