نمایش “طفلان مسلم”ویژه اربعین حسینی برای کودکان و نوجوانان

به گزارش ميانا به نقل از مهر ؛ جواد کریم نژاد سه شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: نمایش عروسکی "طفلان مسلم" که با حمایت حوزه هنری آذربایجان شرقی تولید و اجرا می شود، نخستین نمایش مذهبی ویژه کودکان و نوجوانان در استان است.

وی با اشاره به اجرای این نمایش به مناسبت اربعین حسینی خاطر نشان کرد: نمایش عروسکی "طفلان مسلم" که نویسندگی و کارگردانی آن را محمد ملکی اصل و سرپرستی گروه را رامین راستی بر عهده دارند، از هشتم آذر سال جاری در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان روی صحنه رفته است.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری آذربایجان شرقی به دیگر برنامه ریزی های صورت گرفته برای اجرای این نمایش در سطح استان نیز اشاره و تصریح کرد: همچنین این نمایش مذهبی تا تاریخ ۳۰ آذر در سطح مدارس و برای دانش آموزان نیز اجرا خواهد شد.  

کریم نژاد در پایان اظهار داشت: جلیل شهنازی، مصطفی پور قاسم، محمد زیرک، میلاد عباسی، مهدی جودی و علی کاظمی وند عروسک گردانی نمایش عروسکی طفلان مسلم را به عهده دارند.

گفتنی است نمایش عروسکی طفلان مسلم نخستین نمایش مذهبی ویژه کودکان و نوجوانان در استان است که پیش از این نیز در جشنواره هنری تئاتر بسیج استان به عنوان اثر منتخب برگزیده شده است.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *