بنیاد مستضعفان ۶ هزار سند اراضی خود در شهرستان میانه را اهد می کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، طی مراسمی امروز با حضور محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور، شبستری معاون سیاسی – امنیتی استاندار و هچنین مدیر کل اموال و املاک آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین حامدی امام جمعه و همچنین حمید شکری معاون استاندار و فرماندار و محمد علی مددی نماینده مردم شهرستان میانه، ۱۴ فقره سند به صورت نمادین از ۶۰۰ سند املاک بنیاد مستضعفان در محل مسجد جامع این شهر به متقضیان اهدا شد.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور در این مراسم با تاکید بر اینکه سند ۶ هزار زمین املاک این سازمان در شهرستان میانه به صورت رایگان تحویل همشهریان میانه ای خواهد شد، افزود: امیدواریم از این میزان تا پایان سال جاری شاهد اهدای ۲ هزار فقره سند دیگر باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حامدی امام جمعه شهر میانه نیز ضمن تشکر از عنایات ویژه مقام معظم رهبری(مد) و اقدام مناسب بنیاد مستضعفان کشور در مورد اهدای ۶۰۰ فقره سند املاک در شهرستان میانه، گفت: امیدواریم بنیاد با سرمایه گذاری در بخش های مختلف شهرستان میانه با توجه به ظرفیت بالای شهرستان در بخش گردشگری و کشاورزی و صنعت می تواند باعث تحول منطقه شود.

امام جمعه میانه با اشاره به این موضوع که این اقدام بنیاد در زمره تکالیف دینی به عنوان کمک به بردار دینی است، اظهار داشت: کوچک شمردن کارهای خیر در نزد بندگان خیر خداوند باعث افزون شدن نعمت پرودگار است.

حمید شکری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه نیز ضمن ابراز خرسندی از اقدام بنیاد مستضعفان از آغاز طرح مطالعانی احداث گاو داری ۶ هزار راسی توسط این سازمان و همچنین بررسی طرح های همچون پرورش ماهی در قفس در محل سد آیدوغموش و گشت گلخانه ای در آینده نزیک خبر داد.

 ضیامهر عبدالهی مدیر کل اموال و املاک آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با بیان این مضوع که متراز این ۶۰۰ فقره از املاک که امروز شاهد تحویل آن بودیم بیش از ۴۵ هزار متر مربع و ارزش ریالی آن معادل ۱۲۱ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: بیش از ۹۶درصد املاک به صورت کاملا رایگان و الباقی بر اساس دستور العمل طرح حمایتی بنیاد به هموطنان عزیزمان در شهرستان میانه تقدیم خواهد شد.

مدیر کل اموال و املاک استان اذر بایجان شرقی بنیاد مستضعفان خاطر نشان کرد : با  اجرای کامل  این طرح حمایتی بنیاد مستضعفان حدود ۵۹۰هزار متر مربع املاک به مردم محروم استان و واجدان شرایط اهدا خواهد شد .

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *