اتوبان مراغه – هشترود تنها ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش میانا به نقل از تسنیم ، مهدی دواتگری با اشاره به اینکه اجرای بدون قید و شرط برجام توسط غربی‌ها یکی از خط قرمزهای ایران است، اظهارداشت: بسته شدن پرونده  PMD  و اجرای تعهدات کامل توسط ۱+۵ خواسته‌ مقام معظم رهبری بوده و تیم مذاکره‌کننده این شرط را به‌عنوان خط قرمز ایران به غربی‌ها اعلام کرده‌اند.

وی افزود: موضوع برجام در کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی نیز بررسی گردیده و با رأی نمایندگان مردم در مجلس تصویب‌شده است و در صورت عمل به تعهدات از طرف غربی‌ها لازم الاجراست.

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه براساس برجام تحریم‌ها از اواخردی‌ماه باید برداشته شود، اظهارداشت: اجرای این بند از برجام  توسط تیم مذاکره‌کننده به غربی‌ها اعلام‌شده است.

دواتگری در ادامه با اشاره به اتوبان مراغه – هشترود، گفت: یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم منطقه مراغه اجرای سریع اتوبان مراغه – هشترود بوده که تا به امروز ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس هم‌چنین با اشاره به‌روز مجلس، اظهارداشت: ۱۰ آذرماه مصادف است با روز مجلس است که باید نمایندگان مجلس شورای اسلامی با قانون‌گذاری صحیح نسبت به حل مشکلات مردم گام بردارند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *