انسان برای چگونه زیستن به دانش نیازمند است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا : دکتر حیدری آزاد معاون استاندارو فرماندار ویژه شهرستان در مراسم روز دانشجو که به همت دفتر فرهنگ، بسیج دانشجویی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه و با حضور پرشور دانشجویان و مسئولین دانشگاه در سالن اجتماعات واحد برگزار گردید، دوران دانشجویی را دورانی  تکرار ناپذیر، پر از شور و نشاط و خاطرات خوب زندگی دانست و بیان کرد: ما چیزی را از عمر گذشته مان نداریم و هر چه بوده، از دست داده ایم. یعنی هر روزی که می گذرد، غیر قابل بازگشت است.
وی تأکید کرد: شما دانشجویان باید قدر این لحظه لحظه ی زندگی تان را بدانید و نگذارید به بطالت بگذرد. در این دوران با شکوه دانشجویی، هم می توان از زندگی لذت برد و هم آینده خود و مملکت را ساخت.
حیدری آزاد در ادامه سخنان خود، برگزاری جلسه پرسش و پاسخ بین دانشجویان، اعضای هیات علمی با فرماندار ویژه شهرستان را از مسئولین دانشگاه خواستار شد و افزود: انسان برای لذت بردن از زندگی به آرامش و برای چگونه زندگی کردن به دانش نیازمند است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه در پایان اظهار امیدواری کرد: این دنیا را برای آنهایی هدیه می کنیم که به خیالشان دنیا فقط مال آنهاست ولی برای همه شما دانشجویان عزیز و آینده سازان ایران اسلامی، آسمان را آرزو می کنم که همیشه ایام مانند دلهایتان پاک و زیباست.
در ادامه مراسم دکتر علی سلمانپور رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با بیان اینکه روز دانشجو یادآور فداکاری و ایثار دانشجویان این مرز و بوم علیه استبداد و استکبار است اظهار کرد: مردم ایران، به خصوص دانشجویان در مقابل استقلال، آزادی و حاکمیت ملی حساس بوده و همواره خود را آماده مبارزه با استکبار می کنند و درس مقاومت و شهادت را از حضرت اباعبدا…الحسین(ع) یاد گرفته اند.
وی افزود: نباید حرکت و خیزش علمی را که همانا تاکید مقام معظم رهبری بوده را از یاد ببریم و شما دانشجویان نیز می توانید با ابداعات و اختراعات خود، جهانیان را مات و مبهوت سازید.
سلمانپور با اشاره به تاکید اسلام بر علم آموزی و قدرت و توانایی آن اظهار کرد: امروزه به خاطر این علم و فرهنگ است که دشمن تهاجم فرهنگی و جنگ نرم را آغاز کرده است و در این بین به فرموده مقام معظم رهبری که شما دانشجویان و استادان، افسران این جنگ هستید.
وی خاطر نشان کرد: ما مسئولین نیز وظیفه داریم تا زمینه ی فعالیت های علمی پژوهشی و آموزشی را برای دانشجویان عزیز فراهم ساخته و شما نیز روز به روز قله های رفیع رشد و پیشرفت را طی نمایید.
در پایان مراسم نیز به برگزیدگان سوالات مطرح شده از سوی دفتر فرهنگ اسلامی جوایزی اهداء شد.

 

 

مراسم روز دانشجو در شهر میانه دانشگاه آزاد یکشنبه 16 آذر

IMG_0280

IMG_0331

IMG_0343

IMG_0347

 

 

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *