رهایی ۷۰ خانوار تحت محاصره داعش در شمال عراق

به گزارش میانا به نقل از ایرنا ، شیخ «نعیم الکعود» رئیس قبیله «البونمر» دراستان الانبار روزشنبه گفت : در این عملیات پنج دستگاه خودری متعلق به تروریست ها نیز منهدم شد.
وی افزود : رزمندگان قبیله البونمر با کمک دیگر عشایر منطقه موفق شدند در یک عملیات موفقت آمیز، ۷۰ خانوار تحت محاصره داعش شامل تعدادی زن، کودک وافراد سالخورده را که ازسوی این گروه درمنطقه الثرثار درشمال الرمادی محاصره شده بودند، آزاد کنند.
نعیم الکعود گفت : این عملیات با هماهنگی سرلشکر «علی دبعون» فرمانده عملیات الجزیره و سرتیث «موسی الاسدی» معاون وی انجام شد.
رئیس قبیله البونمر اقزود : رزمندگان عشایر توانستند دراین عملیات ۳۵ تن از عناصر داعش را به هلاکت رسانده، پنج خودری متعلق به آنها را منهدم سازند و دو خودری حامل سلاح و مهمات آنها را نیز به غنیمت بگیرند.
الکعود از حیدر العبادی نخست وزیرعراق ودستگاه های امنیتی این کشور خواست قبیله البونمر را در نبرد با داعش تجهیز کنند.
عملیات نظامی دراستان الانبار برای تعقیب عناصر داعش وآزادی مناطق تحت اشغال این گروه تروریستی ادامه دارد.
گروه های تروریستی درچند سال اخیر جنایات زیادی را درمنطقه به ویژه درکشورهای سوریه و عراق مرتکب شده اند.
این گروه ها که ازسوی کشورهای غربی ومتحدان منطقه ای آن ازجمله آل سعود حمایت مالی و نظامی می شود، تاکنون خسارت های مالی وجانی فراوانی به مردم عراق و سوریه وارد کرده است.
آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، ترکیه، قطر وعربستان همراه رژیم صهیونیستی پنج سال پیش با هدف سرنگونی حکومت «بشار اسد» برنامه جذب واعزام تروریست ها ازسراسرجهان به سوریه وهمچنین سازماندهی وتقویت گروه های تروریستی ازجمله جبهه النصره وداعش را آغاز کردند وبراساس گزارش ها، هم اکنون شهروندان ۱۰۰ کشور درصفوف تروریست ها در عراق و سوریه می جنگند.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *