مشاور اوباما: داعش تهدیدی برای آمریکا نیست

به گزارش میانا به نقل از ایرنا ، «لیزا موناکو» که با شبکه تلویزیونی ام اس ان بی سی سخن می گفت، تاکید کرد هیچ تهدیدی نه علیه واشنگتن و نه علیه بخشی از ایالات متحده گزارش نشده است. 
مشاور رئیس جمهوری آمریکا گفت کشورش درخواست پناهندگی از سوی اتباع سوریه را با دقت بررسی می کند. 
وی از بررسی ۲۰ هزار پرونده پناهجویان سوری از سال ۲۰۱۱ تاکنون خبر داد و گفت از این تعداد، با حدود هفت هزار نفر مصاحبه انجام شده و پناهندگی کمتر از دو هزار نفر نیز پذیرفته شده است. 
به دنبال حمله های تروریستی هفته گذشته به پاریس، «فرانسوا اولاند» رئیس جمهوری فرانسه از عزم خود برای ائتلاف با واشنگتن و مسکو علیه داعش سخن گفت.
در حمله های جمعه شب گذشته به پاریس٬ شش تیراندازی و دو انفجار انتحاری در هفت نقطه شهر روی داد. این برای نخستین بار در تاریخ فرانسه بود که یک عملیات انتحاری در خاک این کشور صورت می گرفت. در جریان حمله های یادشده، دستکم ۱۲۹ تن کشته و ۳۶۵ تن دیگر زخمی شدند. 
گروه تروریستی داعش مسوولیت این حمله ها را پذیرفته است.
پیش از این رسانه های خبری یک فیلم ویدئویی از حرکت کاروان خودروهای تویوتا هایلوکس گروه تروریستی داعش را منتشر کردند که با حمایت یک بالگرد آپاچی آمریکایی در سوریه در حال حرکت بودند.
این پایگاه خبری افزود: در این کاروان حدود ۲۰۰ خودرو حامل نیروهای تروریستی داعش با حمایت آپاچی آمریکایی در یک بزرگراه در سوریه حرکت می کردند.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *