برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان میانه تشریح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، سرهنگ پاسدار جعفر غیابی فرمانده سپاه ناحیه میانه در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان میانه به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، با بیان این موضوع بایستی رفتار ما در جامعه الگو گرفته از راه شهدا باشد، افزود: بازخوانی ایثار و فداکاری و از جان گذشتگی های بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان، ایثارگران و آزادگان از جمله اهداف اصلی در اجرای برنامه های هفته بسیج می باشد.

فرمانده سپاه میانه با اشاره به این موضوع که برخی ها در زمان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس خالصانه و با بهره گیری از تمامی توان در راه حفظ ارزشهای نظام و انقلاب قدم در راه شهادت گذاشتند، اظهار داشت: تفکر بسیجی اجازه تعارض دشمنان به مرزهای ایران اسلامی را نخواهد داد و تشکیل انقلاب اسلامی و دستاورد های آن مدیون این رشادت ها می باشد.

وی افزود: ما در ناامن ترین منطقه جغرافیایی جهان قرار گرفته ایم  اما در سایه رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت و از خودگذشتی نیروهای بسیجی در امنیت کامل به بسر می بریم.

سرهنگ غیابی از اجرای 120 برنامه پایگاهی در سطح مساجد و مدارس و ۷۷ برنامه حوزه ای و عمومی در سح شهرستان جهت بزرگداشت هفته بسیج با رویکرد ورود تخصصی بسیج به عرصه های مختلف خبر داد.

وی حماسه حضور گسترده و پرشور بسیجیان در روز ۵ آذر و اجرای یادواره ها و نمایشگاه های دستاورد های بومی در عرصه بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی و همچنین برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی، تربیتی را از جمله مهم ترین برنامه های هفته بسیج در شهرستان میانه عنوان کرد.

فرمانده سپاه میانه ادامه داد: در روز جمعه نیز بسیجیان در میعادگاه‌های نماز جمعه شهرستان میانه در صفوف نماز عبادی سیاسی جمعه حضور خواهند داشت.

وی همچنین دیدار از خانواده شهدا و جانبازان و همچنین غبار روبی مزار مطهر شهدای گلگون کفن شهرستان میانه را نیز از جمله برنامه های هفته بسیج عنوان کرد.

سرهنگ پاسدار غیابی از اختصاص اعتبار ۲۲۵ میلیون تومانی به منظور ایجاد و حمایت از بنگاه های زود بازده به صورت وام کم بهره در قالب تسهیلات اقتصاد مقاومتی و تامین ۳۴ مورد جهزیه و همچنین اختصاص ۶۳۷ میلیون تومان تسهیلات به منظور رفع مشکلات معیشتی بسیجیان در هشت ماهه نخست سال ۹۴ خبر داد.

وی ضمن تشریح فعالیت های صورت گرفته در سال ۹۴ از سوی سپاه ناحیه مقاومت بسیج میانه، تهیه جهیزیه برای نوعروسان بی بضاعت، برگزاری کلاسهای نهضت سواد آموزی، اجرای کلاسهای تقویتی، اجرای کارگاههای پیشگیری از اعتیاد، برگزاری کارگاه های اشتغالزایی، جمع آوری کمکهای مردمی و خیرین ، احداث پروژه های محرومیت زدایی، بکارگیری جوانان در تعمیرات و بازسازی مدارس، کمک به سازندگی و محرومیت زدایی با اعزام بسیجیان و جوانان به  اردوهای جهادی، کمک به سازندگی و محرومیت زدایی و خدمت رسانی از طریق اعزام متخصصین عمران و کشاورزی به مناطق محروم، برگزاری نشست ها و کارگاه ها و همایش های اقتصاد مقاومتی و اجرای برنامه همگام با کشاورز در روستاهای شهرستان بخشی از مهمترین عملکردهای بسیج سازندگی  و فعالیت های شاخص در سطح شهرستان میانه در سال ۹۴ عنوان کرد.

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *