کمالوند: بودجه گسترش فولاد برای کسب سهمیه آسیایی کافی نیست

به گزارش میانا به نقل از تسنیم ، فراز کمالوند درباره دیدار پیش روی تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: استقلال خوزستان با توجه به جایگاهی که در جدول دارد تیم بسیار خوبی است و تاکنون نتایج مطلوبی گرفته است که همین موضوع کار ما را سخت می‌کند.

سرمربی تیم گسترش فولاد افزود: استقلال بهترین خط دفاعی لیگ برتر را دارد و بعد از باختی که در هفته اول مقابل سپاهان داشته دیگر شکست نخورده است اما بااین‌حال ما هم تلاشمان را می‌کنیم که بازی خوبی ارائه دهیم و دست‌پر برگردیم.

وی با اشاره به نظرسنجی اخیر برنامه موج فوتبال شبکه سهند که هواداران به کسب سهمیه لیگ قهرمانان تیم گسترش فولاد رأی داده بودند، گفت: هیچ‌کس دوست ندارد تیمش به بهترین نتیجه ممکن نرسد اما همان‌طور که در آن برنامه هم گفتم، تیم ما برای گرفتن سهمیه آسیا بسته نشده و هدف‌گذاری باشگاه کسب رتبه تک‌رقمی است.

کمالوند تأکید کرد: بودجه باشگاه ما به‌اندازه‌ای نبوده است که بتوانیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تیم ببندیم ولی درهرصورت مایل هستیم تا جایی که بتوانیم، نتایج خوبی بگیریم.

سرمربی گسترش فولاد در واکنش به انتقادات مطرح‌شده در رابطه با قرار گرفتن این تیم در رده پانزدهم جوان‌گرایی در لیگ برتر تصریح کرد: این موضوع هیچ انتقادی را متوجه ما نمی‌کند. مگر تیم‌های سیاه‌جامگان یا استقلال اهواز که در بین رتبه‌های اول جوان‌گرایی هستند هم‌اکنون چه جایگاهی در جدول لیگ دارند.

وی خاطرنشان کرد: ما تحت تأثیر این مسائل قرار نمی‌گیریم و این موضوع هیچ اهمیتی برای ما ندارد چراکه دنبال نتیجه‌گیری هستیم. اگر بازیکنی خوب باشد ولی ۶۰ سال هم داشته باشد او را به تیم می‌آورم و شناسنامه برایم ملاک نیست بلکه مهم عملکرد فنی بازیکن است.

کمالوند در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنید چرا هواداران تبریزی از بازی‌های گسترش فولاد استقبال چندانی نمی‌کنند، گفت: امسال برای تراکتور یا ماشین‌سازی هم تماشاگر چندانی به ورزشگاه نمی‌رود و وقتی برای تیم بزرگی مثل تراکتورسازی ۲ هزار نفر می‌رود، طبیعی است که ما هم از این قاعده مستثنا نخواهیم بود.

سرمربی گسترش فولاد افزود: این مشکل باید ریشه‌یابی شود چراکه همه تیم‌ها از آن لطمه می‌بینند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *