بیانیه مهندس حسینی در واکنش به اهانت شبکه دوم سیما به مردم آذربایجان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، در این بیانیه آماده است؛

بسمه تعالى

بار دیگر شاهد اقدامى تلخ و ناراحت کننده در یکى از شبکه هاى سیماى ج ا نسبت به شأن ، زبان و ملیت مردم شریف آذربایجان شدیم !

این اهانت وقیحانه و توهین و تمسخر شرم آور، با هر انگیزه و نیتى باشد، بازى در زمین دشمنان ایران و انقلاب اسلامى است ، ایران عزیزى که براى پاسدارى از عظمت و یکپارچگى آن ، مردم فهیم و شجاع آذربایجان بیشترین فداکارى و مجاهدت را در طول تاریخ خصوصا در دوران مشروطیت بخرج داده اند. انقلاب بزرگى که ملت غیور آذربایجان مشعلدار و تداومگر آن بودند. 

کسانیکه سهوا یا عمدا در این نمایش سخیف و بى شرمانه دخیل بوده و آگاهانه یا ناآگاهانه نقش ایفا نموده اند و باعث ناراحتى و جریحه دار شدن قلوب میلیونها هموطن آذرى و ترک زبان وبلکه موجب ناراحتى همه هموطنان مومن غیرآذرى شده اند، خواسته یا ناخواسته درنهایت جهالت و بى خردى ، با نقشه هاى شوم صهیونیسم و استعمارپیر، انگلیس همراهى نموده اند!

متاسفانه تا به امروز برخورد ریشه اى وبازدارنده با این قبیل اقدامات سخیف، ناجوانمردانه ،مشکوک و ضد اخلاقى وضد اسلامى صورت نگرفته است.

اگر ما مسئولان جمهورى اسلامى با ماجراى اهانت روزنامه دولتى ایران برخورد قاطع و عبرت آموز میکردیم و حداقل مدیرمسئول آن روزنامه برکنار و مجازات میگردید، دیگر شاهد تکرار این حرکت شرم آور نمیشدیم!

راستى در پشت پرده این حرکتهاى جاهلانه و خائنانه ، چه عناصر منحرف و موذیى و نفوذى وجود دارند ، که براحتى ودر کمال جرأت ، برخلاف سیاستها و خط قرمزهاى نظام مقدس جمهورى اسلامى و آموزه هاى مسلم آیین نبوى(ص) ، اهانت به اقوام بویژه قوم آذرى و زبان وادبیات ترکى را جزو برنامه هاى همیشگى شان قرار داده اند!؟

کدام عنصر منحرف و خائنى ، وحدت ، همدلى و یکپارچگى ملت فهیم و رشید ایران را نشانه گرفته؟

کدام فکر پلید و دست ناپاکى با انگیزه هاى ضد عقلانى و ضدانسانى و نژادپرستانه ، در هر فرصتى درصدد تحقیر و تخریب مردم آذربایجان و فرهنگ و تمدن ترکى است!؟

کدام جریان کور و همسو با دشمن است که در دخمه هاى تاریک ، به پردازش اینگونه سناریوى شوم و توطئه دشمن پسند مشغول میباشد؟

آذربایجان مهد تمدن و افتخار و غیرت است آذربایجان زادگاه و خاستگاه : شیخ محمد خیابانى ها، ثقه الاسلامها، ستارخانها،باقرخانها، باکریها، علامه امینى ها، علامه طباطبایها، علامه جعفریها، شهریارها،پروین اعتصامى ها و… میباشد

به تعبیر مقام معظم رهبری؛آذربایجان,سرایران است,آذربایجان صاحب انقلاب است…

اینجانب به عنوان یکی از نمایندگان آذربایجان ضمن محکومیت شدید این عمل شرم آور,خواستار عذرخواهی رییس سازمان صداوسیما و برخورد قانونی و قاطعانه با عوامل این اقدام میباشم 

سید بهلول حسینی,نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *