بالاخره شایعه خداحافظی عرب باغی از ارس به واقعیت می پیوندد؟!

به گزارش میانا به نقل از  آناج، صبح امروز خبری مبنی بر تغییر مدیریتی منطقه آزاد ارس در برخی سایت های خبری و شبکه های اجتماعی منتشر شد.

بر اساس این اخبار اکبر ترکان، جمشید تقی زاده را به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس منصوب کرد.

در این حکم آمده است: جنابعالی به استناد ماده شش قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری – صنعتی و با توجه به تفویض اختیار رئیس جمهوری نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی ارس منصوب می شوید.

این درحالیست که چند روز پیش محسن خادم عرب باغی، مدیرعامل منطقه آزاد ضمن تکذیب هرگونه شایعه مربوط به تغییر در راس مدیریتی سازمان منطقه آزاد ارس، وجود حساسیت به تحولات ارس در رسانه ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: امیدوارم واقعیت های ارس بیشتر از شایعات مورد توجه اصحاب رسانه قرار گیرد.

عرب باغی عدم دسترسی برخی افراد به منافع شخصی از طریق ارس را عامل اصلی بروز برخی شایعه ها دانست و با بیان اینکه سوء استفاده از بیت المال برای اهداف شخصی مغایر با قانون اساسی و ارزش های انقلاب است، اظهار داشت: تا زمانی که در منصب مدیریت سازمان منطقه آزاد ارس هستم دست فرصت طلبان از هرگونه سوء استفاده کوتاه بوده و قطع خواهد شد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *