تذکر حسینی به وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره استخدامی های فولاد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا به نقل از ایسنا، متن این تذکرات به شرح زیر است:

کوچکی نژاد نماینده رشت به وزیر آموزش و پرورش: توضیح علت عدم پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان.

جعفری نماینده بجنورد به رئیس جمهور: لزوم پیگیری برای عرضه مناسب آثار و میراث فرهنگی ایران در کشورهای دیگر که در معرض دید تماشاگران قرار گرفته است، به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: توضیح علت عدم کسب ثمره عملی از کارت ایثار برای رزمندگان و ایثارگران، به وزیر علوم: توضیح علت نمایش پرچم جمهوری اسلامی ایران بدون آرم مقدس الله در همایش برگزار شده در دانشگاه بجنورد با حضور یکی از عناصر مفتون، به رئیس جمهور: توضیح علت تعلل کمیته‌های مربوطه در تعیین تکلیف جانبازان و رزمندگانی که درخواست بازنگری در میزان جانبازی خود دارند، به وزیر اقتصاد: توضیح علت عدم همکاری بانک‌های عامل در تأمین اعتبار تسهیلات ارضی برای کارخانه سیمان سملقان، به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در ساخت باند دوم جاده ملی بجنورد.

خجسته نماینده همدان به وزیر آموزش و پرورش: تسریع در اجرای تبصره الحاقی به ماده ۱۷ قانون راجع به تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریسی مصوب مجلس، همچنین به وزیر کار: لزوم توجه به حدود سه میلیون کارگر پنهان و فاقد هرگونه بیمه اجتماعی.

بهمنی نماینده سراب به وزیر جهاد کشاورزی: توضیح علت عدم توجه به تذکرات قبلی راجع به خرید تضمینی محصول سیب‌زمینی شهرستان سراب به قیمت تمام شده، به وزیر آموزش و پرورش: تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان حوزه انتخابیه، به وزیر نیرو: تسریع در احداث خط پست ۲۳۰ کیلوولت سراب و تسریع در برق‌رسانی به چاه‌های کشاورزی حوزه انتخابیه.

عارفی نماینده جیرفت به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت برخورد با معاون اداره آموزش و پرورش جیرفت به خاطر توهین به شهدای گرانقدر.

امیرآبادی و آشتیانی نمایندگان قم به وزیر اقتصاد: جلوگیری از ایجاد فشار مالیاتی غیرمنطقی و فراقانونی به تولیدکنندگان، صنعتگران و اصناف مختلف استان قم جهت تحقق بودجه غیرواقعی و افزایش رکود و بیکاری ناشی از آن، به وزرای کشور و جهاد کشاورزی: اختصاص اعتبار از محل ماده ۱۰ و ۱۲ مدیریت بحران به ایجاد سیل‌بندها در بالادست منطقه پردیسان قم جهت پیشگیری از خسارات ایام بارندگی.

منوچهری نماینده پاوه به وزرای کار و راه و شهرسازی: عدم نظارت بر عملکرد تعاونی‌های مسکن و تعاونی‌های مرزنشینان و عدم مبارزه با تخلفات گسترده در حوزه انتخابیه، به وزیر آموزش و پرورش: عدم تسری اعطای امتیاز نوار مرزی به فرهنگیان شاغل در مرکز شهرهای حوزه انتخابیه به عنوان حق مسلم آنها، به وزیر نیرو: تأخیر در اجرای پروژه احداث سد جوانرود با توجه به بحران شدید کم‌آبی در در شهرستان جوانرود، به وزیر نفت: تأخیر در اجرای پروژه گازرسانی به شهرهای حوزه انتخابیه، به وزیر کشور: رسیدگی به درخواست مردم جوانرود مبنی بر گشایش مرز و ایجاد منطقه آزاد تجاری با داشتن سه شهرستان مرزی،‌ همچنین عدم توجه به درخواست‌های مکرر درباره اصلاح تقسیمات کشوری در منطقه حوزه انتخابیه، به وزرای کشور و امور خارجه: ادامه انسداد مرزهای حوزه انتخابیه و عدم ساماندهی این مرزها.

مقتدایی نماینده اصفهان به رئیس جمهور: ضرورت تسریع در تدوین و تقدیم برنامه ششم توسعه تا قبل از تقدیم بودجه به مجلس شورای اسلامی.

عالی نماینده سیستان به رئیس جمهور: عدم حضور معاونین پارلمانی در مجلس، به وزرای جهاد کشاورزی و نیرو: علت عدم برنامه ریزی جهت رهاسازی آب کشاورزی از چاه نمیه، به وزیر نفت: عدم پاسخ به برق دار نمودن چاهک‌های کشاورزی، به وزیر کار: علت حذف یارانه بگیران فقیرف به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: عدم آنتن‌دهی انواع خطوط تلفنی در منطقه سیستان.

سوری نماینده سلسله و دلفان به وزیر کشور: جلوگیری از تنش‌های قومیتی در استان لرستان با انتخابات در استانداری و ادارات از یک شهرستان خاص.

دوگانی نماینده فسا و زاهدی نماینده کرمان به وزیر آموزش و پرورش: علت عدم اجرای صحیح رتبه‌بندی معلمان و فرهنگیان کشور و علت عدم پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۹۳٫

ایرانپور نماینده مبارکه به وزیر کار: لزوم توجه به پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان صندوق فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان، به وزیر دفاع: لزوم توجه به صنایع هفتم تیر و فولاد آلیاژی به استخدام بیکاران بومی منطقه،‌ به وزرای جهاد کشاورزی و بهداشت: جلوگیری از واردات و توزیع مرکبات بی‌کیفیت در کشور.

زمانیان دهکردی نماینده شهرکرد به رئیس جمهور: عدم پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان.

سیدبهلول حسینی نماینده میانه به وزیر صنعت، معدن و تجارت: تسریع در تعیین تکلیف ۲۵۰ نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شرکت فولاد آذربایجان با توجه به گذشت نزدیک به چهار سالا از آن امتحان.

لاهوتی نماینده لنگرود به وزیر کشور: تبدیل بعضی روستاهای حوزه انتخابیه به شهر جدید.

فیاضی نماینده نور و محمودآباد به وزیر آموزش و پرورش: علت کمبود معلم در مدارس حوزه انتخابیه با توجه به گذشت یک ماه و نیم از سال تحصیلی،‌به وزیر جهاد کشاورزی: علت عدم تعیین تکلیف اراضی لاویج و برخی روستاهای حوزه انتخابیه.

سلطانی صبور نماینده رزن به وزیر جهاد کشاورزی: رسیدگی به وضعیت سیب‌زمینی کاران استان همدان و اقدام به خرید تضمینی محصولات آنها.

وحید احمدی نماینده کنگاور به وزیر جهاد کشاورزی: رفع مشکل چغندرکاران حوزه انتخابیه.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *