نماینده مردم میانه آب شرب میانه را ازاصلی ترین مشکل مردم برشمرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، سیدبهلول حسینی روز شنبه درنشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان و کمیته برنامه ریزی شهرستان میانه، چهاربانده نمودن مسیر میانه تا سرچم، فعال نمودن ماده 180 در شهرستان ، پایاب سدآیدوغموش پس از گذشت 10 سال از آبگیری آن ، پایاب دیگر سدهای شهرستان را از طریق همکاری سازمان آب و جهاد کشاورزی استان و شهرستان را خواستار شد.

وی با تقدیر از زحمات وزیر بهداشت و درمان و دکتر صومی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان در راستای پیگیری و رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان تقدیر کرده افزود: نظام سلامت در جامعه از ضرورتهای نظام است که در این راستا بیمارستان اصلی میانه با دستور وزیر محترم و تلاشهای دکتر صومی و اخذ 60 میلیارد ریال اعتبار در حال بازسازی بوده و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

حسینی خواستار ارتقای بخش ترکمانچای میانه شده افزود: بی تفاوتی به این امر پس از گذشت چندین سال بی تفاوتی به حق اصلی مردم منطقه است.

وی همچنین خواستار چهاربانده کردن مسیر میانه ، تیکمه داش به علت تصادفات بی شمار در این مسیر شده افزود: جلب و جذب سرمایه گذار در شهرستان نیز نیازمند رصدو پیگیری استاندار محترم جهت رفع مشکلات اداری آنها از استان است.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *