خدمات فوق العاده مشاورین به بزرگان و دولتها !!!

 به گزارش میانا به نقل از کلاس بیست، این یک اصل است که مدیری موفق خواهد بود که م مشاورین کنونی همان وزرای پادشاهان در طول تاریخ اند که چه بسا سیاست های خود را به رئیس دولت دیکته می کردند.

حالا این شده حکایت مشاورین رئیس جمهور که انگار خوب مشاوره می دهند و هر روز کلمات جدید به دایره لغات سیاسی کشور اضافه می کنند.

روزی «مشایی» مکتب ایرانی می آورد، جریان انحرافی راه می اندازد و رئیس جمهور وقت را با خود همراه می سازد و زمانی دیگر محمد ترکان و دیگر مشاورین روحانی ظاهرا غضب می کنند و رئیس جمهور که در سیاست چماغ به دست دارد اوستا می شود برمی آشوبد؛ ماجرا هم این بار از این قرار بود که ۴ وزیر دولت شهریور ماه گذشته به رئیس خود هشدار دادند که اگر وضعیت اقتصادی و تصمیمات اشتباه بخش های مختلف دولت ادامه پیدا کند، موضوع رکود اقتصادی به یک بحران برای کشور تبدیل می شود؛ بحرانی که ثمره آن بی اعتمادی است.

در واقع پیام وزرای اقتصاد،‌ صنعت، کار و دفاع دولت، خطاب به روحانی کاملا مشخص بود؛ "تبدیل رکود به بحران در صورت نگرفتن تصمیم ضرب الاجلی"

حالا آقای ترکان چندی پیش در اظهار نظری گفتند که« ۴ وزیر به دنبال رانت وزارت خانه خود بودند. مگر چه کسی از پول مفت بدش می‌آید؟ همه خوش‌شان می‌آید.»

ولی چقد جالب است؛ که نامه وزرای دلسوز دولت دقیقا قبل از تصویب برجام در مجلس و القای پیام اوضاع نزدیک به بحران اقتصادی با کبوتر نامه رسان به دولت می رسد!!!!و جالب تر در آستانه اعلام نتایج مذاکرات برجام هم قیمت بنزین آزاد می شود که از لحاظ منطق بین المللی نیز کار عجیبی به نظر می رسد البته ایرانی ها به انجام تصمیمات وفعالیت های عجیب سر آمدند.

اما ظاهرا دولتی ها به تاریخ نگاه ویژه ای دارند البته زمانی که بخواهند تن امیر کبیر را درگور بلرزاند ظریف را امیر کبیر خطاب می کنند بگذریم که این وزیرِ در خارج خندان، داخل عصبانی و جدی چه می کند.

دوباره سرکی به تاریخ بکشیم و جدی شویم، استفاده از شگردی که هنوز خاطره نشده و قابلیت اجرایی شدن دارد؛ در مذاکرات پایان جنگ تحمیلی نامه هایی از این دست از طرف آقای رفسنجانی نیز به امام (ره) رسانده می شود که اوضاع را بحرانی جلوه داده و قطعنامه ۵۹۸ یا همان جام زهر توسط امام (ره) نوشیده شود و شد و در زمان اوج پیروزی به صلحی که خوشایند دشمن است دست می یابیم.

سیاست مداران تاریخ دان اینبار انگار تاریخ را درست مطالعه نکرده و خاطرات مستر همفر را نخوانده اند که تروریست ببخشید توریست نما هایی که سالیان سال با آرم های مختلف به کشور راه داده اند و این بار جک استرا جان عزیز را برای گردش در خیابان های اصفهان و تهران واگر بخواهد شیرازو تخت جمشید همراهی می کنند و تور ایران گردی برایش راه می اندازند.

البته شاید مقامات سیاسی در کاپیتولاسیون جای گرفته باشند و در بند های ۹ ماده ای نامه رهبری در خصوص پسا برجام قرار نگیرد و ما شاهد گردش اوباما و همسرجان و دودختر نازنین در سفره خانه های سنتی دردربند هم باشیم.

نویسنده : آلما بهشتی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *