رتبه اول میانه در مسابقات دوی صحرانوردی انتخابی تیم آذربایجان شرقی + تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا به نقل از ایرانا، درنتایج تیمی رده سنی نوجوانان شهرستان میانه، تبریز و مراغه، در رده جوانان مراغه، تبریز و بستان آباد و در رده سنی بزرگسلان نیز تبریز، مراغه و بستان آباد به ترتیب مقاتم های اول تا سوم را کسب کردند.

درنتایج انفرادی رده سنی نوجوانان علی یوسفی، احمد رفیعی و هادی رهبرهمه از شهرستان میانه به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و دررده سنی نوجوانان نیز مقام اول به عطا احدی از تبریز، مقام دوم به مهدی هژبرخواه از مراغه و مقام سوم به علی رسمتی از بستان آباد رسید.

در رده سنی بزرگسالان نیز حسن شیرقوی از مراغه، سعید زیبایی از تبریز و صابر حریرچی از بستان آباد مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

دراین مسابقه ها ۴۰ ورزشکار در رده سنی نوجوانان با طی مسیر هشت کیلومتری، ۴۷ ورزشکار در رده سنی جوانان با طی مسیر۱۰ کیلومتری و۳۳ ورزشکار در رده سنی بزرگسالان با طی مسیر۱۲ کیلومتری با هم به رقابت پرداختند.

همچنین نفرات اول تا ششم هر رده سنی به عضویت تیم آذربایجان شرقی درآمده و درآینده نزدیک در مسابقه های قهرمانی انتخابی کشور با رقیبان سایراستان ها به رقابت می پردازند.


همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *