روایت حمیدرضا صدر از شهرآورد معروف شش تایی ها

به گزارش میانا به نقل از دانا، حمیدرضا صدر درباره داربی سال ۵۲ که با برد معروف ۶ بر صفر سرخ ها رقم خورد گفت: من خودم در ورزشگاه بودم و بازی قشنگی بود. شنیده ام که گفته اند تیمسار خسروانی فیلم بازی را نابود کرده است که این مساله کاملا مسخره و دروغ است.

وی ادامه داد: رئیس وقت سازمان صداوسیما از نزدیک ترین افراد به خاندان پهلوی بود و قدرت بسیاری داشت. چگونه یک نفر می توانست فیلم را از بین ببرد؟ دلیل در دست نبودن فیلم از بازی برگزاری همزمان مسابقات کشتی بود که چون در آن زمان تنها یک واحد سیار وجود داشت از بازی تصویر برداری نشد. در واقع اصلا تصویری به دست نیامد که بخواهد نابود شود. این حرف ها کاملا خنده دار و مسخره است!
صدر در پاسخ به این سوال که چرا عده ای می گویند این بازی واقعیت ندارد، گفت: من واقعا نمی دانم چرا این صحبت ها مطرح می شود. همایون بهزادی در آن بازی سه گل زد و الان زنده است. بسیاری از بازیکنانی که در آن بازی حضور داشتند هنوز زنده هستند.
صدر درباره این مساله که در سوی مقابل استقلالی ها ادعای پیروزی ۸ بر صفر بر پرسپولیس را دارند، اظهار کرد: به نظر من استقلالی های واقعی چنین ادعایی را هیچ وقت مطرح نمی کنند. استقلال که نامش در گذشته تاج بوده تاریخچه و پیشینه بسیار ارزشمندی دارد و هیچ نیازی نیست که با این ادعاهای دروغین این اعتبار خدشه دارد شود. هر تیم بزرگی ممکن است به رقیب ببازد اما چیزی که به اعتبار یک باشگاه خدشه وارد می کند این باخت نیست بلکه این قبیل ادعاهای بی اساس است که اعتبار را از بین می برد.

وی ادامه داد: منچستریونایتد که در تمام دنیا طرفدار دارد و تیم باریشه ای است از رقیب همشهری اما نوپای خود شش گل می خورد، مگر اعتبارش از بین می رود؟

صدر درباره حضورش در امجدیه نیز گفت: بازی پر از هیجانی بود، پرسپولیس خیلی سریع از حریف جلو افتاد و کار برای استقلال سخت شد. مرحوم ناصر حجازی در آن دیدار درون دروازه استقلال قرار داشت.

انتهای پیام

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *