رئیس آموزش و پرورش میانه کاندید احتمالی مجلس هشترود و چاراویماق+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا به نقل از ندای چاراویماق، انتخابات مجلس برای دهمین دوره و انتخابات خبرگان رهبری به طور همزمان روز جمعه ۷ اسفند ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد این در حالی است که ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس دهم ۲۸ آذرماه تا ۴ دی‌ماه انجام می‌شود.

در این میان چند ماه به انتخابات مجلس دهم باقی مانده است و دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب و همچنین حامیان دولت جهت سیطره بر  کرسی این شهرستان ها در مجلس شورای اسلامی خیز بلندی برداشته اند .

میتینگ ‌های غیر رسمی و قبل از موعد انتخاباتی، چهره های مطرح جناح های سیاسی و بدنه اولیه ائتلاف ‌های منسوب به جریانات سیاسی با تبلیغات زود هنگام در شبکه های اجتماعی خودنمایی و هر روز نام شخصیت‌ های سیاسی که احتمال حضور آنها در انتخابات تقریبا قطعی شده، در رسانه‌ ها و اذهان عمومی در حال مطرح شدن می باشد.

کاندید ها

شاید بتوان اسامی زیر را جزو لیست اولیه افرادی نام برد که برای انتخابات مجلس شورای اسلامی به نوعی اعلام آمادگی کرده اند

 ۰۰۱

 ۱-مهندس  اسماعیلی در سال ۱۳۳۲ در روستای آغداغ در یک خانواده مذهبی و کشاورز دیده به جهان گشود.

بعد از گذراندن تحصیلات درسال ۱۳۵۹ به عنوان معاون آموزش و پرورش هشترود انتخاب و بعد از مدتی عهده دار ریاست آموزش و پرورش سراب شد.

اسماعیلی ۴ دوره نمایندگی مجلس را در رزومه کاری خود دارد

۰۰۲

۲-سید حمزه امینی از  منطقه هشترود و روزگار و معلمی دلسوز و فداکار است.وی در روستای ینگجه از توابع بخش مرکزی هشترود در یک خانواده مذهبی دیده به جهان گشود و توانست مدرک فوق لیسانس راکسب کند و به استخدام آموزش و پرورش در آید.امینی با این حال که هر دوره از شورای نگهبان صلاحیت میگیرد اما در انتخابات شکست میخورد.

۰۰۳

۳-ابراهیم ابراهیمی بر اساس شنیده ها فوق لیسانس دارد و متولد حومه هشترود است که هم اکنون عضو شورای شهر کمال شهر تهران میباشد.

۰۰۴

۴-محمد اصغری دبیر زیست دبیرستانهای هشترود است وی ساکن هشترود میباشد. خودش میگویدچنانچه انتخاب شود برای مردم خدمت خواهد کرد.

۰۰۴

۵-حجت الاسلام والمسلمین مهدی الله مردای از روحانیون حوزه علمیه حاج آقا شاهی عربلو در تهران است. وی متولد شهرستان چاراویماق است .این جوان دکتری حوزوی دارد . الله مردای برای اولین بار در انتخابات شرکت خواهد کرد و جوان ترین کاندید به شمار می آید.

۰۰۵

۶-حجت الاسلام والمسلمین سید سعید رشادی امام جمعه سابق هشترود و امام جمعه کنونی شهرستان پارس آباد مغان که دارای مدرک دکترای حوزوی و معارف میباشد.

وی به مدت ۵ سال نماینده ولی فقیه در شهرستان هشترود بوده و علاوه بر این مبلغ دین اسلام در کشورهای آسیایی نیز میباشد.ایشان فردی دانشمند،توانمند در اداره امور،پیرو خط رهبری،شجاع و کاردان است.

۰۰۶

  ۷-غلامحسین شیری نماینده کنونی مردم هشترود در مجلس شورای اسلامی  در پست های مدیریتی در سطح شهرستان هشترود و ملکان مشغول به خدمت بوده است.

وی در یک مقطع زمانی شهردار هشترود،رئیس کمیته امداد امام خمینی هشترود و قبل از نمایندگی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ملکان بوده است. ایشان متولد روستای علی آباد از توابع بخش مرکزی هشترود میباشد و فوق لیسانس تاریخ دارد.

۰۰۸

  ۸-حجت الاسلام والمسلمین محمد شاهی عربلو متولد روستای عربلو از توابع بخش مرکزی هشترود است. وی ۳ دوره نماینده مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه هشترود و رباط کریم بود.شاهی عربلو عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است. در چند دوره قبلی بنا به دلایلی رد صلاحیت شده است.

۰۰۹

۹-اسفندیار صادقی که  متولد شهرستان چاراویماق است و فوق لیسانس میباشد.وی هم اکنون رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان میانه است.

۰۱۰

  ۱۰-میکائیل عبدی متولد روستای مولو از توابع شهرستان هشترود است که سابقه چندین دوره شرکت در انتخابات را در کارنامه اش دارد.وی اگر بتواند فوق لیسانسش را بگیرد حتما در انتخابات شرکت خواهد کرد.

۰۱۱

۱۱-دکتر بهزاد زندیه دارای مدرک دکترای دامپزشکی میباشد.  و تا چند ماه قبل مدیر کل اداره دامپزشکی استان آذربایجانشرقی بود.زندیه متولد یکی از روستاهای هشترود است.

 ۰۰۴

 ۱۲-محمد علی موحدی که دکترای نظامی را در کارنامه خود دارد . وی متولد محله گنجینه کتاب هشترود است و سرهنگ بازنشسته سپاه میباشد. در اوایل جنگ به اقتضاء شغل با لبیک گفتن به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی عازم جبهه های جنگ شد و به افتخار جانبازی نائل گردید. وی هم اکنون مسئول انجمن بیماریهای خاص هشترود است موحدی در انتخابات گذشته نتوانست از فیلتر شورای نگهبان عبور کند و  رد صلاحیت شد.

۰۰۴

۱۳-دکتر سید علی موسوی حسینی از جوانان متعصب  و غیرتمند هشترودی که سابقه ۵ سال ریاست بر شهرداری را در کارنامه خود دارد .وی متولد شهرستان هشترود است و چند سال مدیریت بیمارستان هشترود را بر عهده داشت.

 ۰۰۱۲

۱۴-حجت الاسلام والمسلمین میرزا جواد لطف الله پوردارای مدرک دکترا در حوزه است. وی در روستای خورجستان از توابع بخش مرکزی هشترود دیده به جهان گذاشت.تحصیلات ابتدائی تا راهنمائی خود را در هشترود پشت سر گذاشت و بعد از آن وارد حوزه علمیه شد. لطف الله پور در حوزه های مختلفی مشغول به خدمت بود که آخرین آن مدیرکلی کانون فکری و پرورشی کودکان و نوجوانان استان آذربایجانشرقی میباشد. وی در چند دوره گذشته برای نمایندگی مجلس کاندیدا شده اما به دلایلی رد صلاحیت شده است.

با شرکت این افراد انتخابات  از شور و حال خاصی برخوردار خواهد شد و همگی مردم برای تائید نظام جمهوری اسلامی به پای صندوقهای رای خواهند آمد.

گفتنی است از این ۱۴ نفر ۳ نفر در دوره های گذشته رد صلاحیت شده اند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *