حمایت فائزه هاشمی از سرکرده فرقه انحرافی حلقه+ فایل صوتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا به نقل از دانا،  فائزه هاشمی رفسنجانی در مصاحبه با یک تلویزیون اینترنتی خارج از کشور حکم محمدعلی طاهری، سرکرده فرقه انحرافی عرفان حلقه را زیر سوال برد.

وی با بیان این که اطلاع چندانی از ماجرای عرفان حلقه و مسائل آن ندارد با زیر سوال بردن حکم صادره اظهار داشت:  زندانی کردن و صدور حکم اعدام برای فردی به خاطر عقیده اش با قانون اساسی مخالف است و به هیچ وجه قابل قبول نیست.

او با بیان این که چنین چیزی به هیچ وجه مورد تایید اسلام نیست، بیان کرد: تفکرات دکتر طاهری ربطی به ارتداد ندارد و حتی زندان برای او قابل پذیرش نیست. 

هاشمی پاسخ نداد در حالی که تصریح می کند از عرفان حلقه و ماجرای طاهری اطلاعات چندانی ندارد چگونه حکم صادره برای او را زیر سوال می برد و تفکرات طاهری را فرصتی جهانی برای ایران می داند!

گفتنی است خانواده هاشمی در اعتراض به قوانین و حکم هایی که برای آنها رقم می خورد همواره توهین های زیادی را به نهادهای مختلف به ویژه قوه قضائیه داشته اند که نمونه بارز آن سریال توهین های خانواده هاشمی به حکم دادگاه مهدی هاشمی بود که جنجال های زیادی را به پا کرد.

این اعتراضات گسترده نشان می دهد که در حقیقت خانواده هاشمی هیچ تمکینی در برابر قانون نداشته و هنگامی که عدالت درباره آنها اجرا می شود همه نهادها به ویژه قوه قضائیه را زیر سوال می‌برند.

انتهای پیام/ع

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *