انتفاضه نوین فلسطین درحال شکل گیری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حجت الاسلام و المسلمین حامدی امام جمعه میانه در خطبه های نماز جمعه امروز ۲۴ مهر ماه در جمع پرشور نمازگزاران در محل مسجد جامع با اشاره بر ضرورت احیای سنت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی، افزود: اجرای امر به معروف و نهی از منکر بر اساس آموزهای قرآنی، دینی و سخنان پیامبر عظیم الشان اسلام و امامان معصوم(ع) یک تکلیف همگانی در نظام اسلامی است.

خطیب جمعه میانه با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حسین همدانی، امروز مدافعان حریم امامت و ولایت شجاعانه و عاشقانه با بذل جان خویش از حرم مطهر زینب کبری(س) دفاع می کنند و با شهادت خود برگ زرینی از حدیث عشق و ایثار و تبعیت از مولا و سرور مظلومان عالم امام حسین(ع) را رقم می زنند.

وی تحولات کنونی در فلسطین و مقاومت مردم و جوانان در اراضی اشغالی را مؤید رویش انتفاضه نوین در واکنش به تجاوزات صهیونیست ها دانست و خاطرنشان کرد: محور مقاومت در منطقه اجازه نخواهد داد موضوع فلسطین و به واسطه جنایات تکفیری ها در منطقه به حاشیه رانده شود و بی تردید تا چند سال آینده شاهد محو رژیم جنایتکار صهیونیستی از صحنه روزگار خواهیم بود.

حامدی، انصراف و انحراف افکار عمومی در میان ملت مسلمان و کم رنگ ساختن باورها و اعتقادات دینی مردم را از جمله اهداف و برنامه های در حال اجرای استکبار جهانی عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حامدی با اشاره به اسرار مقام معظم رهبری در خصوص طی روند قانونی برجام در کشور، افزود: مهم ترین دغدغه تمامی دلسوزان نظام و انقلاب در این راستا، عدم سوء استفاده از مذاکرات هسته ای از سوی کشورهای غربی است.

وی تمامی مسئولین داخلی را بر گوش فرا دادن و عمل به بیانات مقام معظم رهبری(مد) توصیه کرد و اظهار داشت: حساسیت های موجود در داخل کشور را در راستای شناساندن اهداف شوم دشمن و بستن راه های نقوذ آنان است.

وی همچنین با اشاره به آغاز هفته تربیت بدنی بر ضرورت توجه به ورزش های همگانی در سطح جامعه تاکید کرد و افزود: توجه بیش از اندازه به ورزش حرفه ای نبایستی موجب کم رنگ شدن روحیه پهلوانی در میان ورزشکاران گردد.

 

خبرنگار: امید کوهی

انتهای پیام/

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *