بی تدبیری آل سعود عید امسال را به عزا تبدیل کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا به نقل از ستاد برگزاری نماز جمعه میانه، حجت الاسلام زواری نسب امام جمعه موقت میانه در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن تبریک فرارسیدن عید غدیر و هفته نیروی انتظامی،  با بیان اینکه عید غدیر عید امامت و ولایت است، اظهار داشت: عید غدیر تداوم رسالت حضرت محمد (ص) در ولایت حضرت علی (ع) است.

حجت الاسلام زواری نسب حادثه غدیر را مهم‌ترین و بزرگ‌ترین سند ولایت عنوان کرد و افزود: غدیر سرچشمه همیشه جوشان ولایت بوده و این عید از جایگاه والایی بین مسلمانان برخوردار است که مفاهیم والای این روز را بازتاب می‌دهد.

خطیب جمعه موقت میانه غدیر خم را مدینه فاضله دانست و یادآور شد: پیامبر اسلام (ص) به امر خداوند در جهت ساخت این مدینه فاضله گام برداشت.
وی با اشاره به اینکه تکریم و توجه به غدیر خم یکی از اهداف والای پیامبر اکرم (ص) بود ، اظهار داشت: غدیر خم همواره با ولایت گره خورده و همه ما باید توجه لازم به این اصل مهم داشته باشیم.

امام جمعه موقت میانه با بیان اینکه در برخی کشورهای اسلامی روسا دست‌نشانده غرب و زورگویان و خون‌ریزان هستند، ادامه داد: امید است مردم نسبت به ولایت مطلقه فقیه در جوامع اسلامی و جوامع جهانی به آن صورت که در آیات قرآن و فرمایشات ائمه معصوم (ع) ذکر شده، شناخت و باور داشته باشند و مردم یک‌صدا و همدل به ولایت مطلقه فقیه لبیک گویند تا مسلمانان از مشکلات پیش رو نجات یابند.

وی ضمن محکوم کردن جنایات آل سعود و ابراز تاسف از حادثه منا ، با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری اظهار داشت: بی تدبیری آل سعود موجب شد امسال عید مسلمانان به عزا تبدیل شود.

خطیب جمعه موقت شهرستان میانه با بیان اینکه جان باختگان حادثه منا شهید محسوب می شوند، افزود: مجلس سوگ برای جان باختگان حادثه منا روز یکشنبه از ساعت ۱۶ الی ۱۷:۳۰ در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) برگزار می گردد.

حجت الاسلام زواری نسب به شاره به ۱۳مهرماه سال ۱۳۴۴ انتقال حضرت امام خمینی (ره) از ترکیه به بغداد، خاطرنشان کرد: امام خمینى با همه صبر و بردبارى معروفـش بارها از سختى شرایط مبارزه در ایـن سالها به تلخى تمام یاد کرده است. ولى هیچیک از ایـن مصـأب و دشـواریها نتـوانست او را از مسیـرى که آگـاهانه انتخاب کرده بود باز دارد .
وی با اشاره به فرا رسیدن هفته نیروى انتظامی اظهار داشت: امروز کارکنان نیروی انتظامی مسئولیت خطیر حفظ نظم و آرامش جامعه را برعهده دارند.

امام جمعه موقت شهرستان میانه در آخر با اشاره به بازسازی واقع غدیر در شهرستان میانه، یادآور شد: به علت جو ناپایدار آب و هوایی در شهرستان، بازسازی واقع غدیر به روز یکشنبه مورخه ۱۲مهرماه۹۴ راس ساعت ۸صبح در میدان آزادی موکول شد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *