۴ کشته و زخمی حاصل برخورد نیسان با پراید در کیلومتر ۴۰ جاده میانه- زنجان+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حبیب حسینقلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: ساعت ۷٫۳۰ صبح امروز برخورد نیسان با پراید در در ۴۰ کیلومتری جاده میانه – زنجان دو نفر از سرنشینان پراید کشته و دو نفر دیگر نیز  زخمی شدند.

وی افزود: با اعلام این حادثه به اپراتوری شهرستان میانه، پایگاه های فوریت های پزشکی «قافلانکوه»، «دادلو» و زنجان و پایگاه هلال احمر میانه به محل اعزام شدند.

حسینقلی زاده اضافه کرد: با بررسی وضعیت مصدومین حادثه توسط تکنسین های اورژانس ۱۱۵ از فوت دو سرنشین پراید و مصدومیت دو تن دیگر خبر دادند و دو مصدوم حادثه با انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان میانه انتقال داده شدند.

وی تصریح کرد: الارم و آژیر آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ در جاده ها و خیابان ها، نشان اعزام به ماموریت حوادث است و با توجه به وضیعت بیمار در داخل آمبولانس حرکت می کنند و در برخی موارد به خاطر احتیاط در کاهش صدمات وارده به مصدوم، مجبور به حرکت با سرعت کم هستند.مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: بستن کمربند ایمنی شدت مصدومیت در حوادث را کاهش می دهد.

همچنین ساعت ۱۰:۴۵ صبح امروز در تصادف دیگری در کیلومتر ۵ همین محور بین سه وسیله نقلیه موتور سیکلت، پژو ۴۰۵ و وانت پاترول، راننده موتور سیکلت دچار جراحت شد.

احسانفر عدم رعایت حق تقدم عبور توسط راننده موتور سیکلت نسبت به دو وسیله نقلیه دیگر را علت حادثه عنوان کرد.

 

 

   

 

عکس و خبر : رضا امامی 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *