فرماندارویژه میانه: از جذب 9 پزشک متخصص در شهرستان میانه خبرداد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا : اسماعیل حیدری آزاد در نشست کارگروه بهداشت ودرمان شهرستان میانه از جذب بالای پزشک خانواده به روستاهای شهرستان خبرداده افزود: جذب 2 پزشک خانواده به 2 روستای شهرستان ، تامین 4 آمبولانس کمک دار با توجه به اخذ دستور، تجهیز درمانگاه ترکمانچای و اتمام بازسازی بیمارستان امام خمینی (ره) تا دهه فجر امسال ازمهمترین نیازهای حوزه بهداشت و درمان شهرستان به شمار می رود که امیدواریم با عنایتهای استانی شاهد رفع این نیازها در سطح شهرستان باشیم.
وی همچنین بر راه اندازی طرح پایش الکترونیکی بیمار در شهرستان میانه تاکید کرده از عنایات وزیر بهداشت و درمان و دکتر صومی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نسبت به شهرستان میانه  تقدیر کرده گفت: با حمایت دولت تدبیرو امید از حوزه بهداشت و درمان شاهد رفع مشکلات و رضایت مردم از حوزه بهداشت و درمان هستیم.
مدیر کل بیمه سلامت استان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه از ثبت نام 7 میلیون نفر در سطح کشور برای بیمه سلامت خبرداده گفت: برای 400 هزار نفر دفترچه صادر شده همچنین در سطح استان آذربایجان شرقی نیز 426 هزار نفر ثبت نام بعمل آورده اند که برای 368 هزار نفر دفترچه صادر شده وبه 350 هزار نفر آنها تحویل شده است.
وحید مجیدی از ثبت نام 20 هزارو 500 نفر در شهرستان میانه برای بیمه سلامت خبرداده افزود:از 15 اردیبهشت سال 93 بیمه رایگان همگانی برای بیمه سلامت در کشور شروع شده و گام بسیار موثری در حوزه بهداشت و درمان با این حرکت واجرای طرح تحول سلامت برداشته شده است.
وی همچنین از ثبت نام اینترنتی برای تعویض و یا صدور دفترچه های درمانی در وهله اول برای کارمندان دولت در سطح استان خبرداده گفت: اجرای این طرح برای آحاد ملت خواهد توانست به رضایت بیشتر مردم بیانجامد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *