کسب مقام سومی تیم رباتیک واحد دانشگاهی شهرستان میانه در مسابقات کشوری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، دکتر علی فرامرزی معاون پژوهش و فناوری واحد میانه با تبریک این موفقیت به اعضای تیم  گفت: افتخار آفرینی تیم تحقیقاتی رباتیک و اختراعات مراکز آموزشی ترک و ترکمانچای وابسته دانشگاه آزاد اسلامی میانه در این دوره از مسابقات مایه مباهات شده و این تیم توانست در رشته " لیگ نمایشی ربات هوشمند خانه " مقام سومی را از آن خود کند.


وی افزود: این مسابقات با هدف نشاط علمی، ارتقاء و اعتلای ارتباط و تعامل بیشتر دانشگاه با صنعت بوده و سبب شکوفایی ایده های جدید و نو می شود و به ایجاد بستری برای توسعه و شناسایی استعدادهای درخشان علمی در حوزه رباتیک نیز می انجامد.


فرامرزی اظهار کرد: این دوره از مسابقات با حضور ۶۰۰ نفر شرکت کننده در قالب حدود ۱۵۰ تیم، به مدت سه روز در واحد نیشابور برگزار شد و با توجه به تجربه خوب تیم تحقیقاتی رباتیک مراکز آموزشی ترک و ترکمانچای، موفق شدند به این عنوان با ارزش دست پیدا کنند.


معاون پژوهش و فناوری واحد میانه تصریح کرد: این گونه رقابت ها برای تجاری سازی است و باید هر چه زودتر طرح های دانشجویان صنعتی شود و برای این امر مراکز دانش بنیان و پارک های علم و فناوری را ایجاد کنیم.


فرامرزی اضافه کرد: اعضای این تیم را فرشید آقایی، نادر ساعدی، علی قنبری و حامد عارفی نیز به عنوان سرپرست تشکیل داده بود.

 

کسب مقام سومی تیم رباتیک واحد دانشگاهی شهرستان میانه در مسابقات کشوری

DSC_0367

DSC_0375

DSC_0378

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *